26/04/2024

نظر رنه استابز درباره بازگشت کیم کلایسترس به مسابقات تنیس

  • توسط سروش
  • 15/09/2019
  • 0

رنه استابز، قهرمان اسبق بخش دوبل زنان گرند اسلم‌های تنیس اخیرا طی یک دیدار نمایشی در کنار کیم کلایسترس در یو اس اوپن به میدان رفت. جان مک‌انرو و جیم کوریر نیز در این دیدار حضور داشتند. کیم کلایسترس بلژیکی به ‌تازگی اعلام کرده که از بازنشستگی خارج خواهد شد.

نظر استابز در خصوص بازگشت کیم کلایسترس به تنیس

استابز از این تصمیم کلایسترس شگفت‌زده شده و می‌گوید بازگشت او به تنیس خیلی خوب است. استابز که در گذشته در رنکینگ دوبل WTA رده نخست را در اختیار داشت، گفت:

کیم کلایسترس در مقابل سرویس‌های جیم توپ را خیلی خوب بازمی‌گرداند. او هنوز هم خیلی خوب به توپ ضربه می‌زند. سرویس‌هایش هنوز خوب است و عالی جابه‌جا می‌شود. او تنها باید از نظر وزن کمی بهتر شود که این نیز ظرف چند ماه درست خواهد شد. تا آن مدت کلایسترس به‌خوبی آماده خواهد شد.

کیم کلایسترس

استابز در ادامه گفت:

اما تحرک او در زمین هنوز هم غیرقابل باور است، پس حواس‌تان باشد، من شکی ندارم که او در مسابقاتی به پیروزی خواهد رسید. من به افکارم هیچ شکی ندارم.

همان‌طور که گفته شد اخیرا استابز در یک بازی نمایشی در ویمبلدون کنار کیم کلایسترس بازی کرده بود و این تنیسور بلژیکی نیز در گذشته عضو آکادمی تنیس استابز در بلژیک بوده است. استابز گفت:

فکر می‌کنم مهم‌ترین چیز این باشد که سالم بمانید. واضح است که او در گذشته فرم بدنی بهتری داشت، خودش هم اولین نفری است که این را به شما خواهد گفت. اما در سه یا چهار ماه بدی او باید در همین زمینه کار کند. در این مدت کلایسترس باید خود را به وزن خیلی خوبی برساند. ناباورانه، تحرک او هنوز هم خیلی خوب است. البته من در بعضی از بازی‌های نمایشی در کنار و مقابل او بازی کرده‌ام و می‌دانم که شرایط این دیدارها با مسابقات فرق دارد اما شما بازهم می‌توانید تشخیص بدهید که تحرک و سرعت واکنش‌های یک بازیکن به چه صورت است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار