27/04/2024

کارولینا پلیسکووا: بازگشت کلایسترس؟ باید دید در چه سطحی بازی خواهد کرد

  • توسط محمد رضا شیری
  • 16/09/2019
  • 0
آخرین گرند اسلم کیم در سال ۲۰۱۱

کارولینا پلیسکووا نفر دوم رنکینگ جهانی تنیس زنان معتقد است بازگشت کیم کلایسترس به تنیس حرفه ای با وجود سن بالا می تواند برای قهرمان هشت دوره گرند اسلم ها سخت و چالش برانگیز باشد.

صحبت های کارولینا پلیسکووا

پلیسکووا در خصوص بازگشت کلایسترس گفت:

بله از این موضوع خبر دارم چون روزنامه ها را می خوانم. چه فکری در این خصوص می کنم؟ به طور دقیق نمی دانم که در این خصوص چه فکری می کنم. موضوعی که مشخص است این است که او سن بالایی دارد و شاید با خود فکر می کند که در حال حاضر تنیس زنان در سطح بالایی قرار ندارد. به همین خاطر سخت است که بگوییم در فکر او چه می گذرد. او سه فرزند دارد و همچنین دارای سن نسبتا بالایی نیز می باشد. قطعا او می تواند بازی کند اما مطمئن نیستم در چه سطحی. و همه چیز بستگی به این دارد که وی چطور خود را آماده کند و چطور فصل را شروع کند. من هرگز وی را ندیده ام و واقعا سخت است که بتوانم بگویم چه اتفاقی خواهد افتاد. چون قبل از این که من وارد بخش حرفه ای تنیس شوم، کلایسترس از رقابت ها کنار رفته بود.

کارولینا پلیسکووا

کارولینا پلیسکووا ادامه داد:

ما هرگز همدیگر را ندیده ایم و باهم بازی نکرده ایم پس قطعا سخت است که بگویم وی در چه سطحی می تواند بازی کند. البته که بازی های او را دیده ام و برایش آرزوی موفقیت می کنم. او همیشه بازیکن بزرگی بوده است. بازگشت او می تواند برای بسیاری از افراد جالب باشد اما ابتدا باید ببینیم در چه سطحی بازی خواهد کرد.

پلیسکووا که در حال حاضر در تورنومنت ژنگژو چین حضور دارد در خصوص وضعیتش گفت:

شرایط مثبت است زیرا هنوز در رقابت ها حضور دارم. برای من یک تورنمونت عالی است و در آن به چیزهای زیادی نیاز ندارم. فقط غذای خوب و مکانی خوب و مناسب برای خوابیدن. البته که در پایان هفته بسیاری از موارد می تواند تغییر کند. برای مثال هوا می تواند بهتر باشد اما این چیزی نیست که شما بتوانید آن را تغییر دهید.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار