26/04/2024

نواک جوکوویچ: هدف من حضور در رقابت های توکیو و شانگهای است

  • توسط محمد رضا شیری
  • 26/09/2019
  • 0

نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان که به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه شانه مجبور است مدتی از رقابت های تنیس به دور باشد امیدوار است تا با بهبود وضعیتش بتواند در رقابت های توکیو به میادین بازگردد.

مصاحبه نواک جوکوویچ

جوکوویچ در خصوص وضعیتش گفت:

شانه ام علائم دلگرم کننده ای نشان داده است. برنامه من این است که در رقابت های توکیو حضور داشته باشم و بتوانم به رقابت های بازگردم. شانس خوبی برای این اتفاق دارم. طی دور روز آینده شرایط را مجددا بررسی خواهیم کرد. روزهای پیش رو بسیار مهم هستند. مهم ترین موضوع این است که بتوانم در تمرینات در بهترین شرایط خود باشم. تیم من طی دو هفته گذشته من را در شرایطی قرار داده است که بتوانم در تورنومنت های متوالی حضور داشته باشم. توکیو و شانگهای اهداف من هستند اما همه چیز در دستان خدا است. نمی دانم در آینده چطور پیش خواهم رفت اما در حال حاضر همه چیز روند خوبی دارد.

فیلیپ کراینوویچ و ویکتور ترویچکی که هر دو طی هفته های اخیر با جوکوویچ تمرین کرده اند از شرایط خوب او گفته اند.

نواک جوکوویچ

کراینوویچ در این خصوص گفت:

او مثل همیشه عالی است. او دو توپ پشت سر هم را از دست نمی دهد. خوشبختانه او سلامت و آماده است.

ترویچکی نیز در خصوص شرایط نوله اظهار داشت:

او بعد از یو اس اوپن بازی نکرده بود اما دوشنبه اولین تمرین خود طی هفته های اخیر را انجام داد و عالی بود. وقتی برای چند روز متوالی بازی نکنید دچار مشکل می شوید اما نوله از اولین امتیاز تا آخرین امتیاز عالی بود. او اشتباهی نداشت و فکر می کنم برای تورنومنت های آینده آماده است.

نواک جوکوویچ در حالی دوران مصدومیت خود را سپری می کند که تا کنون فصل بسیار خوبی را سپری کرده است. جوکوویچ در دو گرند اسلم اوپن استرالیا و رولند گاروس به قهرمانی رسید و در اوپن فرانسه نیز در نیمه نهایی مغلوب دومنیک تیم شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار