27/04/2024

نواک جوکوویچ: دوست دارم با مایکل جردن ملاقاتی داشته باشم

  • توسط سروش
  • 30/08/2019
  • 0

نواک جوکوویچ ، مرد شماره یک تنیس جهان عنوان کرد که دوست دارد با مایکل جردن دیدار داشته باشد.

نواک جوکوویچ به دنبال ملاقات با مایکل جردن

نواک جوکوویچ ، مرد شمارۀ یک دنیای تنیس در مصاحبه با سایت sport klub، در پاسخ به این پرسش که اگر می‌توانست چیزی را در تنیس تغییر دهد چه چیزی را تغییر می‌داد، گفت:

تقویم. من برنامۀ برگزاری مسابقات را تغییر می‌دادم و به تنیسورها فرصت بیشتری برای استراحت کردن می‌بخشیدم. به نظرم بعد از اوپن استرالیا هیچ فرصت طولانی‌ برای استراحت وجود ندارد. اگر این توانایی را داشتم، مسابقات ملبورن را به ماه مارس منتقل می‌کردم و زمان تعطیلات را به دو ماه تا دو ماه و نیم افزایش می‌دادم. من همچنین فاصلۀ برگزاری سه گرند اسلم دیگر را افزایش می‌دادم و اوپن فرانسه، ویمبلدون و یو اس اوپن را در چنین فاصلۀ کمی برگزار نمی‌کردم.

نواک جوکوویچ سپس واکنشی نسبتاً فلسفی به این مسئله نشان داد و گفت:

یکی از مسائل مهم در اینجا قدرتِ لحظه‌ها است که من تا پارسال آن را نمی‌فهمیدم. وقتی اینجا هستید نباید به اتفاقاتی که در گذشته افتاده یا در آینده رخ خواهد داد فکر کنید و بایستی تمام تمرکزتان به زمان حال معطوف باشد. در نگاه اول این کار آسان به نظر می‌رسد، اما در دنیای امروز این کار بسیار سخت است. تبلیغات، اطلاعات‌، تلفن همراه و تلویزیون چیزهایی هستند که ما هر روزه با آن‌ها سر و کار داریم.

نواک جوکوویچ

وی ادامه داد:

چالش ما در اینجا بستن چشمانمان به روی همه این چیزها و تغییر طرز نگاهمان به زندگی است، جایی که به‌جای واکنش نسبت به همه چیز باید سازندۀ لحظات و اتفاقات باشیم. مورد دیگر تعهد افراد است. فردی که در اینجا بازی می‌کند سرانجام به زندگی معمولش بر می‌گردد و در آنجا باید با اجتماع رو به رو شود.

نواک جوکوویچ از سه فرد مشهوری که دوست دارد با آن‌ها ملاقات کند هم نام برد:

دوست دارم تا در ابتدا با مایکل جردن، ملاقات کنم و سپس با دو بازیگر متفاوت از هم یعنی جیم کری و کیانو ریوز هم دیداری داشته ‌باشم.

تنیسور صربستانی اهل بلگراد، در دور اول یو اس اوپن موفق شد روبرتو کاربلاس بائنا را شکست دهد و شب گذشته با پیروزی برابر خوان ایگناسیو لوندرو به دور سوم یو اس اوپن راه یافت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار