27/04/2024

حضور سرنا ویلیامز در هفتۀ مُد نیویورک

  • توسط سروش
  • 13/09/2019
  • 0

سرنا ویلیامز ، فاتح ۲۳ گرند اسلم دنیای تنیس، هر چند نتوانست در نیویورک و بازی پایانی یو اس اوپن به پیروزی و قهرمانی برسد، اما توانست در یکی از معتبرترین رویدادهای مد جهان حضور یابد.

سرنا ویلیامز در هفته مد نیویورک حاضر شد

هفته مد نیویورک از سه‌شنبه هفته جاری در شهر نیویورک آغاز شده و سرنا ویلیامز نیز یکی از میهمانان برجسته این رویداد مهم عرصۀ مد بوده است. سرنا که با ظاهری متفاوت از آن‌چه در مسابقات تنیس از او دیده‌ایم در این فستیوال مد شرکت کرد و با هوادارانش نیز عکس‌هایی به یادگار گرفت. هفته مد نیویورک از نمایشگاه‌های قدیمی مد و پوشاک است که شروع به کار آن به سال ۱۹۴۳ برمی‌گردد. این شو، یک رخداد نیمه سالانه در شهر نیویورک است که هر سال در ماه فوریه برای مد بهاره و تابستانه و در ماه سپتامبر برای مد پاییزه و زمستانه برگزار می‌شود.

این رخداد در کنار هفته مد لندن، هفته مد میلان و هفته مد پاریس به عنوان چهار رویداد مهم دنیای مد محسوب می‌شود. در هفته مد نیویورک ۲۰۱۹ به غیر از سرنا ویلیامز و دخترش، الکسیس المپیا، شاهد حضور چهره‌های سرشناسی چون کیم کارداشیان، لا لا آنتونی، گایل کینگ و همچنین آنا وینتو، سردبیر مجلۀ معتبر دنیای مد یعنی ووگ نیز بودیم. سرنا ویلیامز پیش از آن‌که مراسم به طور رسمی شروع شود و مدل‌ها بر روی صحنه بیایند در صفحۀ اینستاگرام خود نوشت:

این یک جشن است. ما به هیچ وجه عصبی نیستیم. از بودن در اینجا لذت می‌بریم. ما آماده هستیم.

کمتر از ۷۲ ساعت به آغاز مراسم هفتۀ مد نیویورک، سرنا ویلیامز در فلاشینگ مدوز حضور داشت و بسیار امیدوار بود که بتواند در استادیوم مملو از تماشاگر آرتور اش، بیست و چهارمین قهرمانی خود در گرند اسلم‌ها را بدست آورد تا به رکورد مارگارت کورت استرالیایی برسد. اما سرنایِ ۳۷ ساله توسط بیانکا آندرسکویِ ۱۹ ساله در دیدار پایانی غافلگیر شد و با حساب ۲-۰ و با نتایج ۶-۳ و ۷-۵ شکست خورد تا سرانجام دست یک کانادایی به جام ارزشمند یو اس اوپن برسد. برای آندرسکو این اولین قهرمانی و آغاز راه بود و برای سرنا ویلیامز این تعویق رویای شیرین بیست و چهارمین قهرمانی‌اش بود که باز هم در رسیدن به آن ناکام می‌ماند. سرنا پس از پایان دیدارش با سرنا در نشست خبری پس از آن مسابقه گفته بود:

به بیانکا تبریک می‌گویم. من امشب بهترین بازی خود را انجام ندادم و فکر می‌کنم می‌توانستم بهتر بازی کنم. این سرنایِ واقعی درون زمین نبود.

سرنا ویلیامز

سرنا ویلیامز در روز دوشنبه و یک روز قبل از شروع مراسم هفته مد نیویورک، در برنامۀ تلویزیونی مشهور «صبحانۀ قهرمانان» حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. سرنا در بخشی از صحبت‌هایش گفت:

مهم این است که شما خودتان مد خودتان باشید. در طراحی و یا در زمین مسابقه، من می‌خواهم صریح باشم. شما باید با خودتان صادق و روراست باشید. همۀ این‌ها از دهۀ ۹۰ و شاید اوایل سال ۲۰۰۰ برای من آغاز شد. والدینم روی آموزشم تاکید فراوان داشتند و می‌خواستند تا من مدرسه را تمام کنم. سرانجام به مدرسۀ مد رفتم و توامان به مطالعه و آموزش این حرفه می‌پرداختم. هنگامی که جوان‌تر بودم، عروسک‌هایم را خودم می‌ساختم. کار من اینگونه آغاز شد. تصمیم گرفتم که بر روی داشته‌هایم سرمایه‌گذاری کنم و از آن هم لذت ببرم.

سرنا ویلیامز دارندۀ چهار مدال زرین در المپیک‌های ۲۰۰۰، ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ در بخش‌های دوبل و انفرادی تنیس بوده و جالب است که بدانید در طراحی لباس‌های خود در المپیک با کمپانی آمریکایی نایک نیز همکاری داشته است. او همچنین خط تولید پوشاک با برند خودش را نیز در ماه می سال ۲۰۱۸ راه انداخت که در آمریکای شمالی نیز از آن استقبال بالایی به عمل آمد. ریک فاکس، بسکتبالیست مشهور کانادایی که سه بار فاتح مسابقات NBA شده است، در مورد سرنا ویلیامز می‌گوید:

او بهترینِ بهترین‌هاست. سرنا از آن دسته زن‌هایی است که علاقه‌مندم دخترم، ساشا، الگویی همانند او داشته باشد. حدود ۲۰ سال است که من به تماشای مسابقات سرنا می‌نشینم و اگر او ۵۰ سال دیگر هم به بازی کردن ادامه دهد، از دیدن مسابقات او خسته نمی‌شوم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار