26/04/2024

از بیانکا آندرسکو تا کیز؛ بهترین‌های ماه آگوست تنیس بانوان از دید بینندگان

  • توسط مینا
  • 18/09/2019
  • 0

در این خبر به برترین بازیکنان تنیس ماه آگوست در بخش بانوان خواهیم پرداخت. بیانکا آندرسکو در بین تنیسورهای زن عملکرد بهتری داشت.

بیانکا آندرسکو بهترین تنیسور ماه آگوست

بهترین بازیکن ماه: بیانکا آندرسکو

بیانکا آندرسکو پس از فتح راجرز کاپ و کسب نخستین گرند اسلم خود در رقابت‌های یو اس اوپن و بدون هیچ شکستی در این ماه، با آرای مخاطبان به عنوان بهترین بازیکن ماه آگوست WTA را به دست آورد. بیانکا آندرسکو با شرکت در دو تورنمنت، موفق به فتح هر دوی آن‌ها شد؛ نخست در مسابقات راجرز کاپ که در تورنتوی کانادا برگزار شد و سپس یو اس اوپن که با کسب نخستین گرنداسلم او همراه شد. در کنار همه‌ی این نتایج، او رکورد جدیدی را در تاریخ تنیس کانادا به ثبت رساند؛ بیانکا آندرسکو به نخستین تنیسور زن کانادایی بدل شد که پس از ۵۰ سال موفق به کسب راجرز کاپ می‌شود. بیانکا آندرسکو همچنین نام خودش را به عنوان نخستین تنیسور کانادایی فاتح رقابت‌های اوپن جاودانه کرد‌. بیانکا با این عملکرد خیره کننده، جایگاه خود را در رده پنجم رنکینگ برترین‌های تنیس جهان تثبیت کرد.

رده‌بندی:
۱- بیانکا آندریسکو
۲- سرنا ویلیامز
۳- مدیسون کیز

بیانکا آندرسکو

بهترین شوت ماه: کوکو وانده‌وگ و بتانی ماتک سندز

بهترین شوت‌های ماه آگوست از نظر مخاطبان به شوت‌های دو تنیسور در مسترز ۱۰۰۰ امتیازی سینسیناتی آمریکا رسید. ماتک‌ سندز و وانده‌وگ در دور اول سینسیناتی و در برابر زوج لاتیشا چانگ و چان‌هائوچین موفق به ثبت این شوت تماشایی شدند.

رده‌بندی:
۱- کوکو وندوی و بتانی ماتک سندز
۲- بیانکا آندریسکو
۳- سیمونا هالپ
۴- مدیسون کیز

بیشترین پیشرفت ماه: ماری بوزکووا

عملکرد چشم‌گیر ماری در تورنتو جایزهٔ بهترین ضربه پایانی ماه آگوست از دید هواداران را برای او به ارمغان آورد. تنیسور ۲۱ سالهٔ اهل جمهوری چک با وجود حذف و ناکامی در صعود به فینال این رقابت‌ها نمایشی راضی‌کننده را از خودش به جای گذاشت. ماری در رقابت‌های راجرز کاپ تورنتو موفق به شکست اسلون استیونز، سیمونا هالپ و قهرمان سابق فرانسوی این رقابت‌ها، جلنا استاپنکو شد که نتایجی درخشان در کارنامه حرفه‌ای وی به شمار می‌رود. ماری همچنین در مرحله‌ی نیمه نهایی موفق به گرفتن یک ست از سرنا ویلیامز شد. اما در نهایت با شکست در مقابل بانوی شماره یک سابق جهان از دور رقابت‌ها کنار رفت.

رده بندی:
۱- ماری بوزکوا
۲- بلیندا بنچیچ
۳- کوکو گوف
۴-سوفیا کنین

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار