29/03/2024

تنیس مسترز سینسیناتی ۲۰۲۰ | پیروزی جوکوویچ، مدودف و حذف زودهنگام دومینیک تیم

  • توسط تیم محتوای تنیس فارسی
  • 25/08/2020
  • 0
مسترز سینسیناتی ۲۰۲۰

مسابقات تنیس مسترز سینسیناتی ۲۰۲۰ از یکم شهریور ماه در شهر نیویورک شروع شد و تا هشتم شهریور ادامه پیدا خواهد کرد. در مسابقات دور دوم تنیسورهای حاضر با غلبه بر حریفان خود به دور سوم صعود کردند. از صعود کنندگان نیز می‌توان از نواک جوکوویچ، اندی ماری، فیلیپ کرایینوویچ و دنیل مدودف و حذف پر سر و صدای دومینیک تیم اشاره کرد.

ورود به سایت بتکارت

بخش مردان:

در ادامه مسابقات تنیس مسترز سینسیناتی ۲۰۲۰ نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان موفق شد با نتیجه ۲ – ۰ بر حریف خود یعنی ریچاردس برانکیس چیره شود و به دور سوم این رقابت‌ها صعود کند. جوکوویچ با نتایج ۷ – ۶ و ۶ – ۴ موفق شد حریف خود را از پیش رو بردارد. تنیسور صرب با توجه به نبود رافائل نادال و راجر فدرر در این رقابت‌ها بخت نخست قهرمانی محسوب می‌شود. لازم به ذکر است این تنیسور در روز دوم مسابقات از حضور در مسابقات دو نفره به دلیل مصدومیت گردن انصراف داد و اعلام کرد برای حضور در رقابت‌های یک نفره مشکلی نخواهد داشت.

اندی ماری موفق شد الکساندر زورف را با نتیجه ۲ – ۱ شکست دهد و در ست‌های پیروز نتایج ۶ – ۳ و ۷ – ۶ را رقم زند. اندی ماری با حذف این تنیسور مطرح آلمانی کار بزرگی را انجام داد و در مرحله بعد باید با میلوش رائونیچ کانادایی به رقابت بپردازد.

اما یکی از شگفتی‌های این مسابقات حذف دومینیک تیم اتریشی مرد شماره ۳ تنیس جهان بود که بعد از نواک جوکوویچ، او شانس بعدی قهرمانی محسوب می‌شد. فیلیپ کرایینوویچ از کشور کرواسی موفق شد تیم را در دو ست و به راحتی با امتیازات ۶ – ۲ و ۶ – ۱ از پیش رو بردارد تا نامش به عنوان شگفتی مسابقات به ثبت برسد.

در مسابقه‌ای دیگر دنیل مدودف قهرمان سال گذشته مسترز سینسیناتی موفق شد با نتیجه ۲ – ۰ مارکس گیرون را مغلوب کند و به دور بعدی راه پیدا کند.

بازی‌های دیگر نیز به ترتیب رو به رو رقم خورد: پیروزی ریلی اوپلکا برابر دیگو شوارتزمن، جان ایسنر برابر جان میلمن، کارن خاچانوف مقابل پابلو کارنو بوستا، داوید گوفن برابر بورنا چوریچ، روبرتو باتیستا آگوت مقابل ریچارد گاسکه، متئو برتینی برابر امیل روسوووری و شکست گریگور دیمیتروف برابر مارتون فوچوویچ از دیگر نتایج بود.

بخش زنان:

ماری بوزکووا توانست در دو ست حریف خود پترا کویتووا را از پیش رو بردارد و به دور سوم صعود کند.

سرنا ویلیامز موفق شد در دیداری نفس گیر و به سختی آرانتسکا راس از کشور هلند را با نتیجه ۲ بر ۱ شکست دهد.

نائومی اوساکا در مواجه با کارولینا موچووا موفق شد او را در سه ست مغلوب کند و به دور بعد راه پیدا کند.

مسترز سینسیناتی ۲۰۲۰

در ادامه خبر و در همین راستا در خصوص میزان جوایز نقدی و تقسیم امتیازات تنیس مسترز سینسیناتی  ۲۰۲۰ بدانید:

میزان جوایز نقدی:

همان طور که می‌دانید با اعلام رییس فدراسیون تنیس آمریکا مبلغ کلی جوایز نقدی امسال کاهشی بالای ۳۰ درصد داشته است؛ مثلا جایزه فرد قهرمان در سال گذشته ۱.۱۱۴.۲۲۵ دلار بوده که این مبلغ امسال به ۲۸۵.۰۰۰ دلار کاهش پیدا کرده است که با این مبلغ، حدود ۷۵ درصد از جایزه تنیسور قهرمان کسر شده است.

رده قهرمان نایب‌قهرمان نیمه‌نهایی یک‌چهارم نهایی دور سوم دور دوم دور اول
انفرادی مردان $۲۸۵,۰۰۰ $۱۸۵,۰۱۵ $۱۲۴,۰۰۰ $۹۸,۵۰۰ $۷۳,۲۵۰ $۴۳,۴۵۰ $۲۴,۵۶۰
انفرادی زنان $۲۸۵,۰۰۰ $۱۵۲,۹۹۹ $۷۵,۰۰۰ $۴۳,۰۰۰ $۲۲,۰۰۰ $۱۴,۲۰۰ $۱۱,۰۰۰

چگونگی تقسیم امتیازات در بخش مردان و زنان در رده انفرادی و دو نفره

رده قهرمان نایب‌قهرمان نیمه‌نهایی یک‌چهارم نهایی سوم دوم اول
انفرادی مردان ۱۰۰۰ ۶۰۰ ۳۶۰ ۱۸۰ ۹۰ ۴۵ ۱۰
دونفره مردان ۰
انفرادی زنان ۹۰۰ ۵۸۵ ۳۵۰ ۱۹۰ ۱۰۵ ۶۰ ۱
دونفره زنان ۵

برای پیش بینی مسابقات تنیس همراه ما باشید

ورود به سایت بتکارت

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار