29/03/2024

کی نیشیکوری: برخی از تنیسورها به لطف فدرر هنوز به بازی کردن ادامه می‌دهند

  • توسط سروش
  • 14/09/2019
  • 0

کی نیشیکوری درباره اینکه چه چیزی موجب خاص بودن مسابقات یو اس اوپن شده است صحبت‌هایی کرده است.

مصاحبه کی نیشیکوری

کی نیشیکوری در مصاحبه‌ای گفت:

من مسابقات یو اس اوپن را در مقایسه با گرند اسلم‌های دیگر بیشتر از همه دوست دارم. شما در این رویداد احساس آرامش بیشتری خواهید داشت. من از شهر نیویورک سیتی خوشم می‌آید. خرید کردن در این شهر بسیار لذت‌ بخش است. تنیس آزاد آمریکا در زمان مناسبی از سال برگزار خواهد شد زیرا شما می‌توانید از تنیس فاصله بگیرید البته نمی‌توانید خیلی از آن دور شوید.

کی نیشیکوری در ادامه درباره هم‌وطن خود در تنیس زنان یعنی نائومی اوساکا نیز صبحت کرده است. نیشیکوری گفت:

او ناگهان به بازیکن شماره یک تنیس جهان تبدیل شد پس شاید او در دست و پنجه نرم کردن با فشار موجود کمی دچار مشکل شده باشد. من امیدوارم او با بیشترین تلاش خود بازی کند.

کی نیشیکوری

کی نیشیکوری ژاپنی که خود در فلوریدا زندگی می‌کند در ادامه می‌گوید:

شما درباره ژاپن می‌توانید چیزهای خوب و بد ببینید. مردم ژاپن آدم‌هایی مهربان و جدی هستند، مخصوصا در برخورد با کسانی که از کشورهای دیگر آمده باشند. مسابقات المپیک فرصت خوبی برای ژاپن خواهد بود.

نیشیکوری پس از آن درباره اهداف خود صحبت کرده است:

قهرمان شدن در یک گرند اسلم یکی از اهداف من در هر فصل مسابقات است و دوست دارم که روزی به این هدف دست پیدا کنم. اما شما برای آنکه در ادامه هیچگونه پشیمانی نداشته باشید باید بیشترین تلاش خود را بکنید. زمانی که بیست ساله بودم فکر می‌کردم وقتی به ۳۰ سالگی یا حوالی آن برسم بازنشسته خواهم شد. اما وقتی شما به دوران ورزشی راجر فدرر نگاه می‌کنید متوجه خواهید شد که بازیکنان دیگری نیز وجود دارند که به‌خاطر حضور او به کار خود ادامه خواهند می‌دهند. روش‌های تمرینی نیز درحال تکامل هستند. سن من در حال بالا رفتن است اما در هر مسابقه با تمرکز کامل به میدان می‌روم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار