24/04/2024

کوکو گوف و مک نالی به دور دوم دوبل اوپن آمریکا رسیدند؛پیروزی کیریوس و کوپیل

  • توسط مینا
  • 31/08/2019
  • 0

کوکو گوف در آستانه دیدار حساسش با نائومی اوساکا روز جمعه موفق به پیروزی در بخش دوبل شد. او و کتی مک نالی شانس این را داشتند که به حضورشان در یو اس اوپن ادامه دهند.

پیروزی کوکو گوف و مک نالی در دوبل اوپن آمریکا

این دو تنیسور نوجوان آمریکایی در دور اول آخرین گرند اسلم سال زوج ژولیا گورگس و کاترینا سینیکووا را با نتایج ۷-۶ و ۶-۲ شکست دادند و امیدوارند مانند سال قبل که در بخش دوبل جوانان به قهرمانی رسیدند، امسال هم در فلاشینگ مدوز موفق ظاهر شوند. مک نالی ۱۷ ساله درباره این مسابقه گفت:

حتی از بازی نخست وقتی مربیان ما را می‌بینند با خودشان می‌گویند که «آره، آن‌ها واقعا زوج خوبی هستند.» منم فکر می‌کنم که همکاری بسیار خوبی باهم داشتیم و تنها مشکلمان روی توپ‌های هوایی است. به هر حال فرصت زیادی برای پیشرفت کردن وجود دارد.

نخستین همکاری آن‌ها به دو سال قبل بر می‌گردد، جایی که در دیداری پر سر و صدا به پیروزی رسیدند. این دو در ابتدای تابستان امسال موفق شدند تا اولین جامشان را در واشنگتن به دست آورند. کوکو گوف می‌گوید:

ما تصمیم گرفتیم که در اینجا بازی کنیم و امیدواریم که برنده شویم.

کوکو گوف که در جولای امسال به دور چهارم ویمبلدون رسید، در صورت پیروزی برابر نائومی اوساکا، بانوی شماره یک جهان بازهم به یک چهارم نهایی یک گرند اسلم می‌رسد. گوف که خواهان موفقیت‌های بیشتری در بخش انفرادی است، افزود:

مطمئناً این بازی‌ها تفاوت‌های اندکی باهم دارند چراکه یک نفر دیگر هم با شما بازی می‌کند اما در مجموع هر دوی ما عاشق رقابت دادن هستیم. ما می‌خواهیم تا در بخش انفرادی موفق باشیم اما از آنجا که تنیسورهای رقابتی‌ هستیم به موفقیت در بخش دوبل هم علاقه‌مندیم.

کوکو گوف کتی مک نالی

انجمن تنیس ایالات متحده هر دو تنیسور را به دور اصلی بخش انفرادی و دوبل یو اس اوپن رساند و آن‌ها هم از این فرصت پیش آمده به خوبی استفاده کردند. مک نالی در دور اول این رقابت‌ها به پیروزی رسید و در دیدار با سرنا ویلیامز هم بعد از گرفتن یک ست، شکست خورد. کوکو گوف هم روز شنبه باید با مدافع عنوان قهرمانی بازی‌ها مصاف دهد. بازی او در بخش دوبل یو اس اوپن احتمالاً به آمادگی او کمک می‌کند، وی در این گفت:

فردا می‌بینیم که چه اتفاقی می‌افتد و این بازی چقدر تأثیرگذار واقع می‌شود.

نیک کیریوس در بزرگ‌ترین دیدار روز جمعه بخش دوبل به همراه زوج ماریوس کوپیل در این رقابت‌ها حضور یافت. زوج کیریوس و کوپیل در ورزشگاه نیمه خالی آرتور اش با نتایج ۶-۷، ۷-۵ و ۷-۶ برابر مارکوس دنیل و کن اسکوپسکی به پیروزی رسیدند. یکی از هواداران حاضر در ورزشگاه بعد از یکی از سرویس‌های کیریوس که ۱۳۴ مایل بر ساعت سرعت داشت، فریاد زد:

ما عاشقتیم نیک!

انجمن تنیس ایالات متحده با تصمیم لحظه آخری بازی دوبل کیریوس را از فضای آزاد به ورزشگاه سرپوشیده‌اش منتقل کرد. او که اخیرا بعد از حرکات غیرورزشی در مسترز سینسیناتی ۱۱۳ هزار دلار جریمه شده بود به صحبت‌های جنجالی‌اش ادامه می‌دهد و اخیرا طی مصاحبه‌ای تنیس مردان را «پر از فساد» خوانده است. خارج از این‌ها تماشاگران حاضر در ورزشگاه از دیدن بازی نیک کیریوس و حرکات دیدنی او لذت بردند. کیریوس بعد از اتمام بازی نزد جمعیت حاضر در آرتور اش رفت و اندکی رقصید. او در ست دوم که بسیار نفس‌گیر دنبال می‌شد با بک‌هند والی زیبایی کار را به پایان رساند. این دو در دوم دوم بخش دوبل یو اس اوپن به مصاف زوج اتریشی اولیویر ماراچ و یورگن ملزر می‌روند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار