18/04/2024

آموزش تنیس | معرفی سه برند پرطرفدار کفش تنیس برای بانوان

  • توسط تیم محتوای تنیس فارسی
  • 16/12/2020
  • 0
کفش تنیس برای بانوان

انتخاب کفش تنیس مناسب چه برای آقایان و چه بانوان در رشته تنیس بسیار مهم و حائز اهمیت است؛ چرا که در ورزش تنیس عضلات پا نیز علاوه بر دست درگیر هستند و مجموع اندام‌های بدن با یکدیگر کار می‌کنند. در این مطلب تنیس فارسی قصد داریم سه برند پرطرفدار کفش تنیس برای بانوان را به شما عزیزان معرفی کنیم.

ورود به سایت بتکارت

بیشتر بخوانید : دانستنی | همه چیز در مورد توپ تنیس و انواع آن

کفش تنیس ASICS Women’s GEL-Resolution 6

کفش تنیس برای بانوان

بهترین کفش تنیس برای آقایان کفش ASICS Women-Rezolution 6 است و در هنگام استفاده از این کفشهای تنیس برای خانمها احساس سبکی خاصی را می توان تجربه نمود. سرعت یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب کفش برای بانوان می باشد و مطمئنا راحتی نیز یکی دیگر از فاکتورهای قابل ملاحظه در خرید کفش های ورزش تنیس برای خانم ها و آقایان می باشد.
به عبارتی فیت و مناسب بودن کفش های تنیس برای خانم ها بسیار حائز اهمیت است، بنابراین در هر شرایطی راحتی و قابل اعتماد بودن آن فاکتور مهمی به شمار می آید. نقش پا و کف پا در زمین تنیس بسیار حیاتی است و به دلیل به کارگیری زیاد پا در ورزش تنیس پوشیدن کفش مناسب بسیار الزامی می باشد.

قوانین امتیازدهی در مسابقه تنیس

این نوع کفش تنیس برای خانم ها به دلیل ساختار انعطاف پذیر خود بسیار ایده آل است. همچنین دوام آن فراتر از مقایسه با دیگر کفش هاست.
کفش های تنیس متناسب خانم ها از یک لایه بیرونی لاستیکی برای ایجاد کشش عالی در هر نوع زمین بازی استفاده می کند و همچنین با استفاده از فناوری Flexion Fit کفش تنیس برای بانوان، قسمت بالایی را نیز پشتیبانی می کند.

در تنیس فارسی بخوانید: آموزش تاکتیک بازی‌های دو نفره تنیس

کفش تنیس برای بانوان

ترکیب مصنوعی و پارچه ای از کفش های تنیس برای خانم ها به دوام، پایداری و راحتی در تمام طول عمر کفش می انجامد و فرم متناسب کفش های تنیس برای خانم ها به حفظ هرچه راحت بازیکن در هر مسابقه یا تورنومنت کمک می کند. قسمت میانی کفش تنیس مخصوص خانمها فشرده سازی و نرم شده که به طور خاص متناسب با نیاز خانم ها طراحی شده است و فناوری GEL کفش تنیس نیز به دلایل فوق العاده ای از کوسنینگ برای عملکرد تمام عیار پا بدون ایجاد تاول بر روی پا طراحی شده است.

طرح های زیبایی در این مدل کفش ورزشی وجود دارد که متناسب با سلیقه هر خان ورزشکاری می باشد. از میان جداول سایز بندی می توان کفشهای تنیس مناسبی را برای خانمها انتخاب نمود که با سایز پای آنها مطابقت داشته باشد. بنابراین افراد دارای پاهای پهن تر مشکلی در قبال افراد با پاهای باریکتر نخواهند داشت و می توانند متناسب با نوع و فرم پای خود بهترین مدل کفش را انتخاب کنند.

فن آوری سایش بالای کفش تنیس برای خانم ها باعث شده تا این گونه کفش ها به طور کلی با ورزش تنیس سازگار باشند. مقاومت به شوک و ضربه نیز عامل مهمی در این جفت کفش های تنیس می باشد که به دلیل داشتن سیستم ژل کوسنینگ موجود در قسمت جلوی پا و قسمت عقب پا، می تواند تضعیف و محافظت کامل در برابر صدمات و موارد مشابه را داشته باشد.

با مقالات آموزشی تنیس فارسی همراه باشید: ترفندهای آموزشی سرویس زدن در تنیس

کفش تنیس ASICS Women’s GEL-Solution Speed-3

کفش تنیس برای بانوان

کفش تنیس GEL-Solution Speed-3 زنان ASICS یکی دیگر از کفش های خوب تنیس مناسب بانوان است که وزنی سبک داشته و آزادی بیشتری برای خانم ها به ویژه در مسابقات به همراه دارد. همان طور که گفته شد سرعت یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب کفش برای تنیس بانوان می باشد. قسمت بیرونی لاستیکی کفش تنیس برای خانمها مقدار مناسب کشش و پایداری را در تمام مدت استفاده از کفش فراهم می کند و مقاومت در برابر شوک قطعاً در این جفت کفش تنیس مخصوص بانوان به دلیل سیستم کوسن موجود است.

این نوع کفش های تنیس برای خانم ها برای سرعت و همگام بودن با سرعت بازی بسیار ایده آل هستند و طرح های مختلفی که از بین این جفت کفش تنیس برای خانم ها انتخاب شده اند ، همه از نظر زیبایی مورد پسند می باشند. مواد مصنوعی استفاده شده در این کفش به طور کلی دوام و پایداری زیادی در آن ایجاد می کند و از Pguard برای محافظت از انگشتان پای ورزشکار برای محافظت همه جانبه در تمامی مسیر ورزشی استفاده شده است. قالب این کفش تنیس به دلیل فناوری Flexion Fit از قسمت فوقانی با پشتیبانی عالی و راحتی بالا طراحی شده است.

به دلیل دوام و انعطاف پذیری این نوع کفش می توانید برای بازی تنیس بانوان در زمین های خاکی یا زمین های سفت تر استفاده نمایید. همچنین می توانید از این نوع کفش های تنیس برای بانوان و به جهت اهداف ارتتیک استفاده کنید.

کفش تنیس ASICS Women’s GEL-Court Bella

 کفش تنیس برای بانوان

این مدل کفش های تنیس ویژه خانم ها از PHF یا پاشنه شخصی برای متناسب تر بودن با پای افراد بهره گرفته است. همچنین قسمت لاستیکی بیرون آن برای پایداری و مقاومت بالا در برابر ضربه نقش بسیار موثری داراست. این کفش ها برای استفاده طولانی مدت بسیار مفید و با دوام بوده و به دلیل بهره گیری از تکنولوژی Trusstic بسیار سبک وزن می باشند.

مواد مصنوعی استفاده شده در کفش های تنیس کاملا وابسته به شرایط و موقعیت های مختلف دارد. وزن این گونه کفش ها به دلیل طراحی منحصر به فرد با پای ورزشکار کاملا متناسب بوده و پاشنه نرم و راحتی را داراست.

این کفش ها نیز مانند مدل های بالاتر در برابر ضربات بیرونی بسیار مقاوم بوده و می توانند ساعت ها احساس ارامش برای پا را به همراه داشته باشند. کفش های تنیس ویژه بانوان پوشیده از فوم حافظه با حداکثر 2 لایه، با روکش یقه ای با کیفیت بسیار بالا برای راحتی در تمام طول مدت استفاده می باشد. این نوع کفش های تنیس نیز از فناوری Pguard برای محافظت از انگشتان پا استفاده می کنند تا در این راه نقش محافظتی بالایی از پای شما داشته باشند.

با «تنیس فارسی» اطلاعات خود درباره‌ی این ورزش را به‌طور حرفه‌ای ارتقا دهید
این سایت خبری تنیس بهترین مقالات و تحلیل‌های آموزش تنیس را در اختیار شما قرار می‌دهد

ورود به سایت بتکارت

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار