29/03/2024

کایل ادموند معتقد است که می‌تواند قهرمان مسابقات تنیس ویمبلدون شود

  • توسط سروش
  • 29/06/2019
  • 0

کایل ادموند ، برترین تنیسور بریتانیا در رنکینگ فدراسیون جهانی تنیس، قهرمانی در ویمبلدون، آن هم با حضور بزرگان این رشته را رویایی می‌خواند.

کایل ادموند به قهرمانی در مسابقات تنیس ویمبلدون امید دارد

بهترین عملکرد کایل ادموند ۲۴ ساله در گرند اسلم ها به سال ۲۰۱۸ و رقابت های اوپن استرالیا برمی گردد که او توانست به مرحله نیمه نهایی صعود نماید. او در دور سوم مسابقات تنیس ویمبلدون در سال ۲۰۱۸ مقابل جوکوویچ قرار گرفت و با حساب ۳-۱ تن به شکست داد تا خیلی زود از این رقابت ها حذف گردد. وقتی سرویس خبری BBC از او پرسید که آیا می‌تواند ناکامی سال گذشته در تنیس ویمبلدون را جبران نماید، او می‌گوید «بله قطعاً».

سید شماره ۳۰ مسابقات امسال ویمبلدون در ادامه صحبت هایش می‌گوید:

ایمان دارم که می توانم. می دانم که می توانم در این رقابت ها موفق ظاهر شوم. اگر شما می‌خواهید کاری را انجام دهید، قبل از آن باید ایمان و خودباوری داشته باشید که حتما موفق در انجام آن کار می شوید. این باور در طول چند سال گذشته در من شکل گرفته است.

ادموند در سال اخیر تلاش زیادی را از خود در مسابقات مختلف به خرج داده است. در ماه ژانویه رتبه او به پایین ترین میزان خود رسیده بود و در مسابقات اوپن فرانسه نیز با بدشانسی و مصدومیت از ناحیه زانو، مجبور به کناره گیری از این رقابت ها شد. رنکِ شماره ۳۱ دنیا اما پر از امید و آرزوهای بزرگ بوده و می‌گوید با وجود شکست مقابل استفانوس تسیتسیپاس در دور نخست تنیس لندن، اما او هم اکنون احساس خوبی دارد و به آینده بسیار مثبت می‌اندیشد. او در مسابقات بین المللی تنیس ایستبورن نیز برابر فریتزِ آمریکایی تن به شکست داد تا از رسیدن به فینال این رقابت ها بازماند.

کایل ادموند

تنیسور اهل یورکشایر انگلستان در ادامه گفت و گوی خود اظهار می‌دارد:

بهترین هرکشور بودن، مسئولیت زیادی را برای هر ورزشکاری بدنبال می‌آورد. سال قبل بار این مسئولیت بردوش اندی ماری بود، چون او تنیسور شماره یک بریتانیا بود و امسال این مسئولیت برعهده من گذاشته شده است. حالا نوبت من است. شما باید سعی کنید از انجام مسئولیت خود طفره نروید و با آغوش باز آن را پذیرا باشید. من تجربه های خوبی از حضور در میادین بزرگ به دست آورده ام و مطمئنا این تجارب به کمک من خواهد آمد.

کایل ادموند خاطرنشان می‌کند:

شما می‌توانید بگویید من رویایی زندگی می کنم. وقتی بچه بودم، بازی های «تیم هنمن» را تماشا می‌کردم و یا حتی اندی ماری که در ویمبلدون حضور داشت. شگفت انگیز است که در اینجا (ویمبلدون) حاضر هستیم و این احساس خوبی به من می‌دهد. تلاش می‌کنم در ویمبلدون به موفقیت دست یابم ولی این اصلا آسان نخواه بود. اینجا رقبای زیادی وجود دارند و رقابت شدیدی میان آن ها در این تورنمنت تنیس درجریان است. معتقدم که می‌توانم در این تورنمنت موفق ظاهر شوم و حتی به قهرمانی برسم. چرا که نه، من رویایی فکر و زندگی می‌کنم.

جالب است بدانید، کایل ادموند یکی از طرفداران سرسخت تیم لیورپول بوده و اگر در رقابت تنیسی شرکت نکند حتما برای دیدن بازی های این تیم به آنفیلد می رود. ادموند می‌گوید که تاریخ درخشان لیورپول همیشه یک منبع الهام بخش برای او بوده است.

وی در پایان مصاحبه اش با BBC می‌گوید:

ببینید در این مسابقات نفراتی چون فدرر، ماری، جوکوویچ و نادال حضور داشته و دارند که طی سالیان اخیر به موفقیت های زیادی در عرصه ورزش تنیس دست یافته اند. میان این قهرمانان و باقی بچه ها یک شکافی وجود دارد و حال من می خواهم این شکاف را پر نمایم. شما تنها باید اعتقاد و ایمان داشته باشید. بدون ایمان، شما در نقطه ای قرار خواهید گرفت که گویا هیچ کاری را هنوز شروع نکرده اید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار