29/03/2024

مسابقات تنیس ویمبلدون ۲۰۱۹؛ تقابل نواک جوکوویچ با بائوتیستا در نیمه نهایی

  • توسط سروش
  • 11/07/2019
  • 0

مرحله یک چهارم پایانی رقابت های تنیس گرند اسلم ویمبلدون در بخش مردان، در روز چهارشنبه 10 جولای پیگیری شد و تنیس بازانِ باقی مانده در جدول مسابقات برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی مقابل یکدیگر صف آرایی کردند. نواک جوکوویچ مدافع عنوان قهرمانی دوره پیشین این مسابقات، امروز در دور یک چهارم نهایی مقابل داوید گوفین از بلژیک قرار گرفت تا در یک بازی کاملا برتر و بدون دردسر راهی دیدار نیمه نهایی شود.

حریف نواک جوکوویچ در نیمه نهایی مشخص شد

نواک جوکوویچ سید یک این رقابت ها و برترین تنیسور حال حاضر دنیا، توانست با حساب 3-0 و با نتایج 6-4، 6-0 و 6-2 گوفین را شکست دهد تا موفق به صعود به جمع چهار تنیسور برتر گرند اسلم ویمبلدون در سال 2019 شود. در دیگر دیدار این مرحله نیز، روبرتو بائوتیستا آگوت از اسپانیا موفق به شکست گوئیدو پلا از آرژانتین شد تا حریف جوکوویچ در مرحله نیمه نهایی شود. بائوتیستا با حساب 3-1 و با نتایج 7-5، 6-4، 3-6 و 6-3 پلای آرژانتینی را مغلوب کرد تا برای صعود به بازی پایانی ویمبلدون کار بسیار سختی را مقابل جوکوویچِ صرب داشته باشد.

نواک جوکوویچ پس از برتری مقابل حریف بلژیکی خود در مصاحبه با BBC گفت:

حریفم بسیار عالی کار کرد. او نمایش خوبی داشت و در مقاطعی از این دیدار، بازی خوبش را به من دیکته کرد. نزدیک بود، ست اول را به حریفم واگذار کنم و اگر این اتفاق می افتاد، چه کسی می دانست که در ادامه سرنوشت بازی به چه گونه ای رقم خواهد خورد. به هر حال خوشحالم که در ست های دوم و سوم عملکرد بهتری داشتم و توانستم به پیروزی برسم.

نواک جوکوویچ

جوکوویچ دو سال پیش و در مسابقات مونت کارلو، بازی را به گوفینِ بلژیکی که هم اکنون در رنکِ شماره 23 برترین تنیسورهای جهان قرار دارد، واگذار کرده بود و اصلا جای تعجب نداشت اگر این بار هم این اتفاق در ویمبلدون رخ می داد. تنیسور مطرح صربستانی در این مسابقات بسیار کوبنده ظاهر شده و تمامی مسابقات او در کمتر از دو ساعت به پایان رسیده است. دیدار یک چهارم پایانی و بازی مقابل گوفن نیز از این قائده مستثنی نبود و نواک جوکوویچ در دیداری که یک ساعت و 57 دقیقه به طول انجامید، موفق به شکست حریف خود شد. روبرتو بائوتیستای اسپانیایی نیز که موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی شده است،

پس از پیروزی برابر پلا از آرژانتین گفت:

این شگفت انگیز است. واقعا نمی توانم بیش از این خوشحال باشم. من یک دیدار بسیار دشوار را با پیروزی پشت سرگذاشتم و حال خوشحالم این فرصت را بدست آورده ام که در دیدار نیمه نهایی حضور داشته باشم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار