20/04/2024

مصاحبه ی ساری تنیس با با کریستین رو درخصوص جایزه اخیرش

  • توسط مریم
  • 29/07/2019
  • 0

به خاطر بهترین باشگاه سال شدن به شما تبریک می گویم. واکنش باشگاه به خبرها چه بود؟

واکنش بسیار غرورآمیز و خوب بود. این چیزی مهم برای کل باشگاه است تا برایش جشن بگیرند.

فکر کنم باشگاه امسال ، 90 سالگی خودش را جشن می گیرد؟ ایا برنامه خاصی برای این موضوع دارید؟

بله . یک تورنمت ویژه به نام ” در طول دهه ها” برگزار خواهیم کرد که شرکت برای همه اعضا آزاد است .مسابقه ای خواهیم داشت که در آنها به افرادی که  لباس های دهه های 1920 ، 30 ، 40 ، 50 را می پوشند جایزه خواهیم داد. هم چنین یک مهمانی بزرگ در ششم جولای خواهیم داشت که برای بچه ها نیز جای مناسبی است و خواننده دعوت خواهیم کرد و شهردار محلی نیز در آنجا خواهد بود.

باشگاه در طول تاریخ حیات خود فراز و نشیب های زیادی را متحمل شده است . شما کدام یک را پایین ترین حالت و کدام را بالاترین می دانید؟

بدون شک پایین ترین و بدترین حالت به زمانی برمی گردد که آتش باشگاه را سوزاند و اعضای باشگاه در سال 1970 به هفده نفر کاهش پیدا کردند. بالاترین هم مربوط به اکنون و سال 2019 می باشد که 90 امین سالگرد باشگاه است و جایزه بهترین باشگاه سال را کسب کرده و رکورد بیشترین اعضا را نیز شکسته است.

 

باشگاه شما برای اتفاقات گوناگونی استفاده شده که برای جامعه محلی سودمند بوده است .شما چه نوع اتفاقات و رویدادهایی را میزبانی می کنید؟

Littlehands Montessori Nursery از باشگاه تنها در زمان صبح استفاده می کند بنابراین اعضای ما می توانند از ساعت 1 به طور کامل از باشگاه استفاده کنند. ما هم چنین برای کودکان باله را داریم و برای بچه ها و نوجوان ها تیم های دارت و باشگاه اعتماد بنفس داریم . باشگاه به طور منظم توسط جامعه محلی استفاده می شود تا برای کودکان یا بزرگسالان جشن و مهمانی بگیرد ، سالگرد و یادوراه برگزار کند و نیز کارهای دیگر انجام دهد. ما هم چنین برای جوانانی که در یادگیری دارای مشکلاتی جدی هستند در روزهای سه شنبه برنامه خاص داریم و 20 تیم در این باره فعالیت می کنند و عاشق این کار هستیم.

 

احساس شما درباره این که مربی گری و هدایت شما تعداد اعضا را افزایش داده است چیست ؟

از زمانی که Grant Fellows  از 5 سال پیش به باشگاه پیوست و تیم مربی های خود را افزایش داد ، برنامه ما نیز به خوبی و با ثبات پیش رفت و روز به روز رشد کردیم و اعضای بیشتری بدست آوردیم . کمپ های بسیار مشهور تنیس به همه مدرسه ها گسترانیده شد . این برنامه  هر روز 10 صبح تا 4 بعد از ظهر انجام می شود(البته به جز کریسمس). تنیس  Cardio  به خوبی اموزش مبتدیان ، بهبود مهارت ، تمرین تیمی و لیگ های مجزا در جلسات بیشتری معرفی شد و هم چنین تورنمت های 1 یا 2 روزه موجب جذب افراد بیشتر از گروههای گوناگون شد.

grant fellows

باشگاه برای اعضای خود چه کارهای خارج از برنامه انجام می دهد؟

رویدادها و برنامه های گوناگونی انجام می شود مانند : “جمعه های شگفت انگیز” در تابستان و اوایل پاییز و از ساعت 4 تا 7 بعدازظهر ، تنیس خانوادگی ، میز تنیس و فوتبال دستی ، شب های رویایی و شب های مسابقه سرعت .

 

ما می دانیم که افراد داوطلب بخش بزرگی از باشگاه شما می باشند. راز شما چیست که می توانید که این همه نیرو را برای کمک جذب می کنید؟

این کار در طول 5 سال پیش صورت پذیرفته است و به اعضا اجازه می دهد تا در باشگاه نقش مهمی ایفا کنند .آنها می توانند ببینند که نگرش آنها منجر به تغییرات معنا داری می شود . برای همین است که اعضا دوست دارند داوطلبانه فعالیت و کمک کنند حتی در زمانهایی که رویداد غیر معمول وجود دارد مانند ساماندهی یک تورنمت یا دکوراسیون آخر هفته و یا در کارهای منظم تر مانند پاک کردن برگ های محوطه باشگاه کمک می کنند. ما موقعیت های اجتماعی را پدید می آوریم بنابراین افراد می توانند از کمک کردن خود لذت ببرند. هم چنین استفاده از گروه های واتساپی کمک شایان و بسیار قابل توجهی در جذب اعضای جدیدتر کرده است چون ارتباط بین افراد را افزایش می دهد. گروه های دوستی واقعی از این طریق توسعه پیدا کرده است .

توصیه شما به دیگر باشگاه ها جهت برنده شدن در جایزه بهترین باشگاه سال چیست ؟

همواه سعی کنید مقام اول را کسب کنید. اعضای باشگاه را تشویق کنید تا با ایمیل و رسانه اجتماعی به شما بگویند چرا باشگاه برایشان مهم است . تسلیم نشوید و اگر یک سال موفق نبودید دوباره تلاش کنید.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار