29/03/2024

سرنا ویلیامز: برای عملکرد ضعیفم در فینال یو اس اوپن بهانه‌ای ندارم

  • توسط مینا
  • 08/09/2019
  • 0

سرنا ویلیامز با اشاره به عملکرد ضعیفش در فینال صبح یکشنبه یو اس اوپن که به شکست برابر بیانکا آندرسکو منجر شد، می‌خواهد بداند که چه زمانی دوباره مثل یک قهرمان ۲۳ دوره گرند اسلم در یک فینال این سطح از مسابقات ظاهر خواهد شد. سرنا گفت برای باخت امروزش بهانه‌ای ندارد.

صحبت های سرنا ویلیامز پس از عدم قهرمانی در اوپن آمریکا

ویلیامز در برابر بیانکا آندرسکو کانادایی و ۱۹ ساله با نتایج ۳-۶، ۵-۷ در استادیوم آرتور اش شکست خورد، همان زمینی که بیست سال پیش و نُه ماه قبل از به‌دنیا آمدن آندرسکو اولین قهرمانی گرند اسلم خود را در آن جشن گرفته بود. سرنا ویلیامز پس از این دیدار در مصاحبه خود گفت:

من عاشق بیانکا هستم. فکر می‌کنم او یک دختر فوق‌العاده است. اما به‌ نظرم این بدترین بازی بود که من در تمام تورنمنت ارائه دادم. این که بدانید می‌توانستید عملکرد بهتری داشته باشید سخت است. واضح است که بیانکا خوب بازی کرد. من فکر می‌کنم توپ بازگرداندن‌های او باعث شد بازی من بهتر شود و بر روی سرویس‌های من هم فشار آورد. اما در عین حال برای من بهانه‌ای وجود ندارد که در این سطح بازی کنم.

سرنا ویلیامز در فینال ۳۳ ضربه وینر زد اما به همان تعداد هم اشتباه فردی داشت. او نُه ایس هم ثبت کرد اما هشت‌بار مرتکب خطای دوبل شد و تنها ۴۴ درصد از سرویس‌های اول خود را به‌درستی زد. ویلیامز ۳۰ امتیاز از ۴۳ امتیاز سرویس دوم خود را از دست داد. وی در ادامه صحبت‌های خود گفت:

من معتقدم که می‌توانستم بهتر از این بازی کنم. فکر می‌کنم می‌توانستم کارهای بیشتری انجام بدهم. من معتقدم که امروز قادر بودم بیشتر از این سرنا باشم. راستش را بخواهید به نظر امروز اصلا سرنایی در زمین حاضر نبود. من باید به هر طریقی که شده بفهمم که چه‌کار باید بکنم تا سرنا در فینال‌ها ظاهر شود.

سرنا ویلیامز که تنها یک گرند اسلم تا برابری با رکورد مارگارت کورت فاصله دارد، پس از آنکه دو سال پیش دختر خود را به‌دنیا آورد در دو فینال ویمبلدون و دو فینال یو اس اوپن برابر رقبا تن به شکست داده است. سرنا در تلاش است تا برای دلیل عملکرد بد خود در مسابقات بزرگتر پاسخی پیدا کند.

سرنا ویلیامز

او در این رابطه گفت:

راستش را بخواهید تمام این باخت‌ها، واقعا آزاردهنده هستند. من به پیروزی در این فینال‌ها خیلی، خیلی، خیلی نزدیک شدم اما در عین حال فاصله زیادی با آنها داشتم. نمی‌دانم باید چه چیزی بگویم. فکر می‌کنم اگر بخواهم یک تنیس‌باز حرفه‌‌ای باشم باید به کار خود ادامه بدهم و من تنها باید به جنگیدن در این مسیر ادامه بدهم.

ویلیامز که در اواخر ماه جاری میلادی ۳۸ ساله خواهد شد، اهمیت چندانی برای برابری با رکورد کورت قائل نشد:

من لزوما به‌دنبال یک رکورد نیستم. من تنها برای قهرمان شدن در گرند اسلم‌ها تلاش می‌کنم. این باخت‌ها قطعا آزاردهنده هستند اما من بیشتر سعی می‌کنم که در لحظه زندگی کنم، هنوز هم کاری که از دستم بر می‌آید انجام می‌دهم.

ویلیامز در ست دوم ۱-۵ از آندرسکو عقب افتاد و به‌نظر نسبت به اتفاق رخ داده خجالت‌زده بود اما پس از آن در گیم هفتم از یک مچ پوینت فرار کرد و سپس مبارزه خود برای بازگشت به بازی را آغاز نمود. ویلیامز درباره این بخش از بازی گفت:

راستش را بخواهید در آن زمان با خود می‌گفتم که وای چنین چیزی وحشتناک است، تو باید بهتر بازی کنی، من باید بهتر کار کنم. من نمی‌توانستم به آن صورت ببازم. تنها می‌خواستم کمی بهتر بازی کنم. با خودم فکر می‌کردم که بسیار خب سرنا، تو یک سرویس هم از دست ندادی، تو شاید در کل تورنمنت دوبار سرویست را خراب کرده باشی اما امروز یک سرویس اول هم نزدی. پس قطعا در ذهن خود می‌گفتم چطور امکان دارد در فینال در این سطح بازی کنم؟

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار