28/03/2024

اندی ماری : شرایط خوبی دارم و نزدیک به مرز آمادگی هستم

  • توسط سروش
  • 31/07/2019
  • 0

اندی ماری ، تنیسور شماره ۱ سابق جهان، انتظار دارد در مسابقات ماه آینده تنیس سینسیناتی به میدان تنیس انفرادی بازگردد و می‌گوید از آنچه فکر میکردم زودتر به میادین بازگشتم.

اندی ماری در آستانه بازگشت به مسابقات انفرادی تنیس

این تنیسور ۳۲ ساله از وقتی در راند اول رقابت‌های اوپن استرالیا در ماه ژانویه، بازی را به روبرتو باتیستا آگت واگذار کرد و مفصل ران خود را برای رهایی از مصدومیت و رسیدن به شرایط آرمانی به تیغ جراحان سپرد دیگر در تنیس انفرادی به میدان نرفته است. وی امسال در رقابت‌های کوئینز کلاب به میدان دو نفره تنیس بازگشت و با همبازی اسپانیایی خود، فلیسیانو لوپز فاتح این رقابت‌ها شد و همچنین در بخش تنیس دونفره ویمبلدون در کنار پیر هاگوئل هربرت فرانسوی بازی کرد و با سرنا ویلیامز در بخش میکس همبازی شد.

اندی ماری با ۳ عنوان قهرمانی گرند اسلم، گفته بود که بعید است تا رقابت‌های یو اس اوپن آماده بازگشت به میادین تنیس باشد، اما اکنون بر این باور است که تا دو هفته دیگر به رقابت‌های تنیس سینسیناتی خواهد رسید.

اندی ماری

وی در خلال رقابت‌های سیتی اوپن واشنگتن که در آن با برادر خود جمی همبازی است به خبرنگاران گفت:

بهترین سناریو برای من می‌تواند رقابت‌های سینسیناتی باشد و اگر قادر نباشم تا در سینسیناتی به میدان بروم فرصت خوبی خواهد بود که تا زمان آغاز رقابت‌های نیویورک منتظر باشم چون نمی‌خواهم این اولین و آخرین حضور من در میادین تنیس باشد.

اندی مورای می‌گوید:

در واشنگتن تمرین تنیس انفرادی انجام می‌دهم و همچنین برای رقابت‌های دو نرفه راجرز کاپ تورنتو در کنار لوپز تمرین می‌کنم. به لحاظ حرکت و احساس و بیدار شدن، شرایط خوبی دارم و کاملاً نزدیک به مرز آمادگی هستم اما هنوز مواردی برای بهتر شدن وجود دارد. در تنیس انفرادی می‌توانم بازی کنم اما برای قرار گرفتن در شرایط قبلی‌ام باید به باشگاه برگردم و تمرینات هوازی بیشتری انجام دهم.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار