19/04/2024

اخبار تنیس | مسترز پاریس ۲۰۲۰ بدون تماشاگر برگزار خواهد شد

  • توسط تیم محتوای تنیس فارسی
  • 30/10/2020
  • 0
مسترز پاریس ۲۰۲۰

همان طور که می‌دانید به دلیل شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، تجمع افراد در گروه‌های چند نفره به خصوص در هرگونه فعالیت‌های اجتماعی ممنوع است و مسابقات ورزشی نیز اکثرا بدون تماشاگر برگزار می‌شود. حال شب گذشته دولت فرانسه اعلام کرد که مسابقات مسترز پاریس ۲۰۲۰ بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

ورود به سایت بتکارت

بیشتر بخوانید: آخرین رده‌بندی تنیس جهان ؛ نواک جوکوویچ در صدر

با اوج گرفتن دوباره ویروس کرونا در سراسر جهان و افزایش تعداد مبتلایان این بیماری، محدودیت‌های جدیدی از سوی دولت‌ها اعلام شده است که با گسترش این ویروس مبارزه کنند. دولت فرانسه نیز که قرار است از فردا یعنی شنبه مجدودیت‌های سفت و سخت تری را در سراسر کشور خود پیاده کند، اعلام کرده است که تحت هر شرایطی مسابقات مسترز پاریس قطعا بدون تماشاگر خواهد بود؛ چرا که به هر ترتیبی و حتی با کاهش تعداد جمعیت و رساندن آن به یک بیستم نیز بالاخره شاید کووید ۱۹، گسترش و شیوع پیدا کند.

برترین شرکت‌های سازنده توپ تنیس (بخش اول)؛ برای خواندن این مطلب کلیک کنید

مسترز پاریس ۲۰۲۰

بدین ترتیب قرار است این مسابقات از ۳۱ اکتبر تا ۸ نوامبر (۱۰ تا ۱۸ آبان) بدون حضور تماشاگران برگزار گردد.

مسئله ای که مطرح شده پیش خرید مردم برای بلیط و تماشای این مسابقات بوده که دولت و فدراسیون تنیس فرانسه اعلام کردند که در اولین فرصت برای استرداد وجه به تماشاگران اقدامات لازم را انجام می‌دهند تا پول مردم به آنها بازگردانده شود.

همان طور که در خبرهای گذشته سایت تنیس فارسی خواندید، مسابقات تنیس آزاد فرانسه یا همان رولان گاروس با حضور تماشاگران برگزار شد و مثلا در حالی که همیشه حدود ۱۵ تا ۲۰ هزار نفر سالن‌های مسابقه را پر می‌کردند، تنها ۱۰۰۰ بلیط و با فاصله حداقل ۱۰ صندلی به مردم فروخته شد.

در تنیس فارسی بخوانید: آشنایی با زمین تنیس و تجهیزات آن

به همین خاطر مسترز پاریس نیز قرار بود به همین صورت برگزار شود که به نظر می‌رسد به دلیل اعمال محدودیت‌های جدید، این قضیه منتفی است و رقابت‌های تنیس نیز باید بدون حضور تماشاگران به کار خود ادامه دهد.

ورود به سایت بتکارت

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار