24/04/2024

مسترز پاریس ۲۰۲۰ | پیروزی دشوار رافائل نادال در گام اول

  • توسط تیم محتوای تنیس فارسی
  • 05/11/2020
  • 0
مسترز پاریس ۲۰۲۰

مسابقات تنیس مسترز پاریس ۲۰۲۰ در روز گذشته نیز به کار خود ادامه داد تا در نهایت باید دید در این مسابقات چه کسی به مقام قهرمانی می‌رسد. در مهمترین مسابقه‌ای که روز گذشته برگزار شد رافائل نادال اسپانیایی با عبور از سد فلکیانو لوپز به مرحله بعدی صعود کرد و هزارمین پیروزی دوران حرفه‌ای خود را نیز به ثبت رساند.

ورود به سایت بتکارت

بیشتر بخوانید: معرفی مسابقات ۱۰۰۰ امتیازی مسترز پاریس

یکی از ورزش‌هایی که علاقه مندان به دنیای شرط بندی می‌توانند حساب ویژه ای بر روی آن باز کنند بدون شک تنیس است، چرا این که رشته جزو ورزش‌های انفرادی است و این سبک از ورزش‌ها پیش بینی آسانتری نسبت به سایر رشته‌های گروهی دارند.
مثلا شما در تقابل دو تنیسور با هم با بررسی سوابق هر دو تنیسور در بازی‌های رو در رو، رتبه آنها در رده بندی جهانی، نتیجه پنج بازی اخیر آنها، بررسی زمین بازی تخصصی آنها و چندین فاکتور دیگر به راحتی می‌توانید فرد برنده را پیش بینی نمایید.

مسابقات مسترز پاریس ۲۰۲۰ نیز فرصت مناسبی در ایام قرنطینه است که علاوه بر جنبه سرگرمی که برای خود ایجاد می‌کنید، بتوانید درآمدی هرچند کم را نیز به جیب بزنید. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا به نتایج روز قبل مسابقات بپردازیم.

آمار و نتایج مسابقات مسترز پاریس ۲۰۲۰:

در مهمترین مسابقه ای که روز گذشته برگزار شد رافائل نادال بخت نخست قهرمانی موفق شد با نتیجه ۲-۱ از سد فلکیانو لوپز از کشور اسپانیا بگذرد و به بعدی صعود کند. نادال این پیروزی را با نتایج پیروز ۶-۴ و ۷-۶  به دست آورد. نادال که در ست دوم بازی را واگذار کرد خطر صعود را بیخ گوش خود احساس کرد ولی در ست سوم توانست به بازی برگردد و هموطن خود را شکست دهد.

بد نیست بدانید آمار شروع موفق سرویس دو تنیسور برای نادال ۶۳ درصد و برای لوپز ۵۴ درصد صحیح بود. همچنین ۶۱ درصد امتیازی که نادال به دست آورد به وسیله سرویس دوم رقم خورد. همچنین اين هزارمين پيروزى نادال در تنيس حرفه اى بود. نادال بعد از جيمى كانرز، راجر فدرر و ايوان لندل، چهارمين تنيسورى است كه به آمار ۱۰۰۰ پيروزى در تنيس حرفه اى دست پیدا می‌کند.

در دیگر بازی مهم دیروز آندری روبلوف بخت پنجم قهرمانی در دو ست رادو آلبوت را مغلوب کرد تا او نیز به مرحله بعدی صعود کند. تنیسور کشور روسیه نیز این پیروزی را در ست‌های ۶-۱ و ۶-۲ به ثبت رساند.

از دیگر صعود کنندگان استن واورینکا و جردن توماسون بودند.

شانس‌های قهرمانی تنیس مسترز پاریس ۲۰۲۰

نکته مهمی که لازم است بدانید این است که پس از رافائل نادال، استفانوس سیتسیپاس، دنیل مدودف، الکساندر زورف و آندری روبلف بخت‌های دوم تا پنجم قهرمانی به حساب می‌آیند و مهمترین غایب این رقابت‌ها نواک جوکوویچ است که ترجیح داده زمانی را استراحت کند. راجر فدرر هم همانطور که می‌دانید از کلیه رقابت‌های سال ۲۰۲۰ به دلیل مصدومیت انصراف داده و اعلام کرده که تمرکز و بهبودی خود را برای سال ۲۰۲۱ خواهد گذاشت.

مسترز پاریس ۲۰۲۰

از تقسیم امتیازات تنیس مسترز پاریس ۲۰۲۰ بدانید

رده قهرمان نایب‌قهرمان نیمه‌نهایی یک‌چهارم نهایی دور سوم دور دوم دور اول
انفرادی ۱۰۰۰ ۶۰۰ ۳۶۰ ۱۸۰ ۹۰ ۴۵ ۱۰
دونفره ۰

از میزان جوایز نقدی تنیس مسترز پاریس ۲۰۲۰ بدانید

رده قهرمان نایب‌قهرمان نیمه‌نهایی یک‌چهارم نهایی دور سوم دور دوم دور اول
انفرادی €۲۲۵,۲۱۰ €۱۵۰,۰۰۰ €۱۰۰,۰۰۰ €۷۸,۰۰۰ €۵۶,۰۰۰ €۳۶,۰۰۰ €۲۲,۲۷۵

قهرمان سال گذشته در بخش مردان:

نواک جوکوویچ در سال ۲۰۱۹ توانست با غلبه بر دنیس شاپووالوف جام قهرمانی را بالای سر برد و برای پنجمین بار قهرمانی خود را جشن بگیرد. او این پیروزی را با نتیجه ۲ – ۰ به دست آورد.

ورود به سایت بتکارت

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار