20/04/2024

ماهیت مسابقات ویمبلدون ( تنیس لندن) همتا ندارد

  • توسط مریم
  • 20/11/2019
  • 0

اندی موری برای دومین بار تحت عنوان رقایت کننده در مسابقات ویمبلدون  در تابستان امسال حضور خواهد داشت. به تنیس و مسافرت و یک ستون جدید که خوانندگان را تشویق می­کند که تصمیم به ترکیب کسب و کار با لذت بگیرند، خوش آمدید. . از آنجا که زندگی کوتاه است، باید سفر کنید و به بازی تنیس بپردازید- شاید هم‌زمان به هردو.

اطلاعاتی درباره مسابقات ویمبلدون

چه چیزی زمین تنیس سالیانه در لندن را به یک کلیسای جامع تبدیل کرده است؟

وقت کمی را صرف تنیس کنید و مطمئنا معنی واقعی زمین تنیس سالیانه لندن را درک خواهید کرد. ما حتی نمی‌گوییم که خیلی طول می‌کشد. فقط چند هفته یا چند ماه طول می کشد و شما باید آن را ببینید. برای درک آن: مسابقات سالیانه تنیس لندن هر ساله در تنیس روی میز انگلستان و باشگاه کروک بازی می­شود که رقابتی بسیار بزرگ است. کمی وقت صرف بازی کنید، یا حتی کمی ورزش را دنبال کنید و نتایجش را مشاهده خواهید کرد. این بازی با هیچ مسابقه دیگری قابل مقایسه نیست – اما ویمبلدون مسابقات قهرمانی است.

اولین خطوط سفید ویمبلدون 2016 در 12  زمین انجام شده است.

ویمبلدون به عنوان یکی از چهار رویداد گرند اسلیم در جهان و همچنین قدیمی‌ترین مسابقه کلیسای جامع تنیس است؛ مسابقات ویمبلدون نگهبان بزرگ‌ترین اسرار ورزشی و سنت‌های پرطرفدار است. آخرین توقف در سفر اکثر قهرمانان کنونی و معاصر در تلاش برای بالاترین سطح تنیس است.

و با تشکر از تیم تور تنیس گراند اسلیم ، بهترین در کسب و کار  که می‌توانیم داشته باشیم، ویمبلدون می‌تواند یک توقف در سفرتان به عنوان طرفدار تنیس باشد. در حالی‌که برای آخرین بار  بسته‌های مختلف را برایتان ارائه کرده‌ایم، امروز می‌خواهیم شرح حالی ازین‌که چه چیزی ویمبلدون را به این شکل تبدیل کرده، ارائه کنیم.

نواک جوکوویچ: از خوردن چمن ویمبلدون تا گپ سلطنتی

مسابقات ویمبلدون

به همین علت، چرا نوواک جوکوویچ احساس کرد باید پس از اولین پیروزی‌اش (قبل از این‌که این کار به یک واکنش کلیشه‌ای تبدیل شود) چمن مرکز زمین ویمبلدون را بخورد؟ چرا برای او خیلی مهم بود؟ برنده شدن ویمبلدون راهی برای اصلاح نام خود در کتاب‌های تاریخ است. بخشی از دلایل این‌که چرا و به چه علت پیت سامپراس یکی از بزرگ‌ترین قهرمان‌ها بود، ارائه یک بازی بود که برای قهرمانی طراحی شده بود؛ راجر فدرر به همین دلیل دچار تحول شده و محبوبیت ویمبلدون را دوست دارد. فقط آنها نیستند: به این دلیل است که همیشه اندی موری را با یادآوری انگلستان به یاد می‌آوریم که نشان می‌دهد رویاها می‌توانند به حقیقت بپیوندند. در همین حال، تا زمانی که او اولین عنوان ویمبلدون خود را به دست آورد، رافائل نادال به طور گسترده به عنوان پادشاه کلی شناخته شد. کل موضوع این است که بگویم: پیروزی ویمبلدون و تنیس به شما عشق می ورزد، البته اگر به درستی برنده شوید. پیروزی و جشن گرفتن به طریقی که در برابر سنت‌های ویمبلدون نشان داده می‌شود. خب، این مقاله به شما اجازه می‌دهد آن را بشنوید.

راه رفتن با رقص سرنا ویلیامز

serena williams

از آن‌جا که در ویمبلدون، سنت‌هایی وجود دارد که باید محترم شمرده شود و به آن احترام گذاشت، هیچ جا بزرگ‌تر از سالن ورزشی تنیس روی میز انگلستان و باشگاه کروک نیست و برای بسیاری از زمین‌ها از این محل استفاده می‌شود. در ویمبلدون، زمین مرکزی فقط به همان اسم نامیده می‌شود، زمین شماره 1 زمین شماره 1 است و غیره ؛ هر چیز دیگری بیش از حد پیچیده و احمقانه است، درست است؟

معرفی زمین جدید شماره یک در ویمبلدون

no. 1 court wimbledon

در ویمبلدون، شما در چمن بازی می‌کنید، زیرا تنیس برای اولین بار بر روی چمن بازی می­شد. هرگز فکر نکنید که چمن ویمبلدون در طول سال‌ها کم شده است؛ علف چمن است، و چمن همیشه سبز است، جوری که انگار با شما حرف می‌زند.

فدرر مقابل نادال نکات برجسته ویمبلدون 2008 [HQ]

هیچ حامی مالی محسوسی در  مسابقات ویمبلدون وجود ندارد، زیرا نباید از بازیکنان گرفته شود. صحبت از بازیکنان در مسابقات قهرمانی نیست؛ آنها آقایان و بانوان عادی هستند. برای مسابقات خود تماما لباس سفید می‌پوشند؛ ؛ به علاوه هر کدام از اعضای سلطنتی برای هر بازی خاص احتمالا با این کد لباس موافق هستند. این‌ها سنت‌هایی است که اگر که تصمیم به سفر به ویمبلدون با تور گرند اسلم تنیس داشته باشید، می‌توانید برای اولین بار ببینید. و ما بهترین و معطرترین آنها را فراموش کردیم : توت فرنگی و کرم که می‌توانید در سایت سفارش دهید.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار