25/04/2024

ماریا شاراپووا : زیبایی ظاهری ام دلیل قراردادهایی که امضا می کنم نیست

  • توسط محمد رضا شیری
  • 20/09/2019
  • 0
تنیس-ماریا شاراپووا

ماریا شاراپووا ستاره روس دنیای تنیس زنان معتقد است زیبایی ظاهری او تاثیری در عقد قراردادهای تبلیغاتی او با کمپانی ها ندارد.

ماریا شاراپووا در پاسخ انتقاد برخی افراد را داده است.

شاراپووا در مصاحبه با وال استریت ژورنال در خصوص نظر برخی افراد مبنی بر تاثیر ظاهر وی در عقد قراردادهای اسپانسری گفت:

هر کس می تواند آرایش مو و سبک خاص خود را داشته باشد اما همه چیز به این سادگی نیست. اگر مردم اینطور فکر می کنند پس به نظرم آنها نیز باید شانس خود را امتحان کنند. من نیز برخی مواقع می شنوم که مردم چنین حرف های میزنند اما واقعا اینطور نیست.

تنیس-ماریا شاراپووا

قهرمان پنج دوره گرند اسلم ها که در طی دوران محرومیت خود به خاطر مصرف داروهای نیروزا، جهت تحصیل در دو رشته مدیریت و تجارت راهی داشنگاه هاروارد شد در خصوص تجربه خود از حضور در این دانشگاه معروف گفت:

ناگهان خودم را در کلاسی دید که پنجاه نفر در آن حضور داشتند. اکثر آنها از من بزرگتر و با هوش تر بودند. و البته باید بگویم که تعداد مردان بسیار بیشتر بود. هشتاد درصد افراد مرد و بیست درصد تنها زن بودند. و من یکی از افرادی بودم که باید برای آنها صحبت می کردم. البته جو خاصی نیز حاکم بود و شاید آنها انتظار نداشتند که من در کلاس حضور داشته باشم.

شاراپووا ادامه داد:

صحبت کردن با آنها و درک این که هر کس چه تفکر و ایده های دارد و در چه مرحله ای قرار دارند اتفاق جالبی بود. برخی از آنها مدیر عامل یک تشکیلات بودند و برخی نیز در کمپانی های بزرگ مشغول به فعالیت بودند. این تجربه فقط منحصر به رفتن به هاروارد و گرفتن یک مدرک تحصیلی نبود. حضور در هاروارد برای من بسیار تجارب بیشتری داشت و موفق شدم با تفکرات افرادی آشنا شوم که پیش از نسبت به آنها شناختی نداشتم.

ماریا شاراپووا که در حال حاضر در رده 135 رنکینگ جهانی تنیس زنان قرار دارد در آخرین رقابت خود در یو اس اوپن برابر سرنا ویلیامز مغلوب شده بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار