23/04/2024

دنیل مدودف: هیچ شانسی برای پیروزی مقابل نادال در مونترال نداشتم

  • توسط مینا
  • 21/08/2019
  • 0

دنیل مدودف که پیش تر در فینال راجرز کاپ مونترال در دو ست پیاپی با نتایج ۶-۳ و ۶-۰ برابر رافائل نادال اسپانیایی شکست خورده بود و فینال سیتی اوپن واشنگتن را هم در دو ست پیاپی با نتیجه ۷-۶ مقابل نیک کیریوس استرالیایی واگذار کرده بود.

صحبت های دنیل مدودف در خصوص شکست مقابل نادال

دنیل مدودف یکشنبه شب موفق شد تا در فینال مسترز ۱۰۰۰ امتیازی سینسیناتی مقابل دیوید گوفین بلژیکی، در دو ست متوالی و با نتایج ۷-۶ و ۶-۴ به پیروزی برسد تا طلسم شکست هایش در فینال های اخیر را بشکند. مدودف طی مصاحبه ای از نگاهش به مسابقات مختلف صحبت کرده است. او در این باره گفت:

نگاهم به همه بازی ها یکسان است، چرا که اگر در دور اول شکست بخورید، دیگر به فینال نمی رسید، پس چرا باید بین آن ها فرق بگذارم؟ فینالی که در مونترال برابر رافائل نادال قرار گرفتم، یکی از سخت ترین بازی هایم بود و هیچ افسوسی بابت شکستم نمی خورم. مثلا اگر در ست سوم با نتیجه ۷-۶ می باختم، بخاطر شانسی که برای پیروزی داشتم و از دست دادم ناراحت می شدم، اما در آن بازی من هیج شانسی برای بردن نداشتم. در برابر نیک کیریوس فرصت پیروزی داشتم اما از آن استفاده نکردم. یکشنبه بازهم در فینال دیگری حاضر بودم ولی این بار برنده از زمین خارج شدم. همانطور که اخیرا گفتم ریسک زیادی در تاکتیک ها و برنامه هایم نمی کنم.

دنیل مدودف

دنیل مدودف ادامه داد:

آیا این عقیده روس هاست؟ احتمالا بله، اما وقتی سروهای دومم را می بینید، می فهمید که من در آنجا ریسک می کنم و به نظرم این ریسک خوبی است. بنابراین شاید بخشی از آن به عقاید مردم روسیه مربوط باشد.

فضای بازی ها نیز برای دنیل مدودف الهام بخش بوده است، وی در ادامه می گوید:

فضای درون ورزشگاه طوری بود که توپ را به سمت دیگری هدایت می کرد. در حالی که در زمین های دیگر شما ناچار به آرام بازی کردن هستید، اما در اینجا به وجد می آیید. این تفاوت سینسیناتی بود. در اینجا هرچه از عقب تر به توپ ضربه می زدید، بازهم آن به تور برخورد نمی کرد و در مسابقات اولم توپ را حس نمی کردم، اما رفته رفته با شرایط کنار آمدم و آماده شدم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار