26/04/2024

جان مک‌ انرو قهرمان اوپن آمریکا در سال ۲۰۱۹ را پیش‌بینی می‌کند

  • توسط مینا
  • 28/08/2019
  • 0

چه کسی در مسابقات اوپن آمریکا امسال قهرمان خواهد شد؟ شماره یک اسبق جهان، جان مک‌انرو شانس رفائل نادال، راجر فدرر و البته نواک جوکوویچ را بالاتر از دیگر شرکت‌کنندگان تورنمنت امسال می‌داند.

بررسی شانس های قهرمانی در تنیس اوپن آمریکا

مک‌انروی آمریکایی روز جمعه در مصاحبه‌ای با ESPN این چنین گفت:

من جدا فکر می‌کنم در حال حاضر یکی از بین نادال، فدرر و جوکوویچ قهرمان امسال اوپن آمریکا خواهد شد. برای پاسخ دادن به سوال شما، این یک جواب مناسب خواهد بود. این سه نفر قطعا می‌توانند انرژی یکی از جوانان حاضر در این بازی‌ها یا کسی که همواره مشغول تلاش بوده اما هرگز نتوانسته موفقیتی به‌دست بیاورد را حس خواهند کرد و قطعا این سه از چنین فردی عقب نخواهند ماند. آنها از یک رقیب بی‌نام و نشان خوششان می‌آید. فکر می‌کنم زمان آن رسیده که خون تازه‌ای جریان پیدا کند. جوکوویچ، فدرر و نادال سه بازیکن برتری هستند که تا کنون تنیس بازی کرده‌اند. ما باید از بازی آنها لذت ببریم و قدردانشان باشیم. شکست دادن این سه نفر مخصوصان زمانی که شرایط سخت باشد و برنده در پنج ست مشخص شود بسیار سخت خواهد بود.

مک‌انرو در ادامه صحبت‌های خود گفت:

آنها چیزی که برای موفقیت لازم است را بهتر از بازیکنان جدید درک می‌کنند. آنها استعداد لازم برای این کار را دارند. چنین چیزی برای بازیکنان جوان یک وزنه سنگین به حساب می‌آید. شما به‌صورت بالقوه حداقل باید دو نفر از آنها را شکست دهید تا در یک تورنمنت به قهرمانی برسید، در برخی موارد حتی هرسه نفرشان را. انجام دادن این کار تقریبا غیرممکن به ‌نظر می‌رسد. شاید با استفاده از کمی شانس و زمانی که قرعه‌کشی خوب باشد اتفاق خصی بیفتد. فدرر، جوکوویچ و نادال هم انسان هستند. زمانی می‌رسد که آنها بیش از پیش شروع به باختن می‌کنند. شما چنین چیزی را دیده‌اید. راجر فدرر برای مدت سه ماه به دلیل مصدومیت از مسابقات دور بود. رافا هم به همین دلیل یکی در میان در مسابقات حاضر بوده است. او سال گذشته در مرحله نیمه‌نهایی شکست خورد. نواک برای مدت دو سال در حالتی قرار داشت که شبیه همان بازیکن قبلی نبود. حالا او با حس انتقام‌جویی بازگشته است.

اوپن آمریکا جان مک انرو

مک‌انرو در پایان راجع به شانس دیگر بازیکنان برای قهرمانی در اوپن آمریکا گفت:

به نظر من، دنیل مدودف نیز بازیکنی است که ممکن است مشکل‌ساز به‌نظر برسد. بقیه بازیکنان دوست ندارند در مقابل او قرار بگیرند. او استراتژی‌ها و ظرافت‌های بازی را تقریبا بهتر از هر بازیکن جوان دیگری درک می‌کند. من او را در حال حاضر با هیجان‌انگیزترین روحیه ممکن می‌بینم. فکر می‌کنم بازیکنان جوان دیگری نیز دنباله‌رو راه او هستند. امیدوارم امسال اتفاقات خلاف عادت بیشتری ببینیم.

همچنین در خبری دیگر مرتبط با مقایسه بازیکنان جوان نسل جدید با فدرر، جوکوویچ و نادال، تنیس‌باز اسبق آلمانی، مایکل استیچ در مصاحبه‌ای با مجله سوکراتس از تفاوت‌های بین تنیس در زمان فعلی و گذشته صحبت کرد. استیچ در این مصاحبه گفت:

تنیس نسبت به هر زمان دیگری اکنون فیزیکی‌تر شده است. هرچند بازی‌ها در حال حاضر متعادل‌تر شده است. دیگر شاهد تنوع و خلاقیتی که در سبک بازی جان مک‌انرو، بورگز یا دوره من می‌دیدیم نخواهیم بود. اکنون، سه بازیکن، یعنی راجرر فدرر، رافائل نادال و نواک جوکوویچ به هر طریقی ایستادگی می‌کنند. اما من دوست دارم این را ببینم که ورزش تنیس از خلاقیت و انعطاف بیشتری برخوردار شود. اعضای بیگ تری، بازیکنان فوق‌العاده‌ای هستند که در طول گذر سال‌ها ثباتی باورنکردنی از خود نشان می‌دهند. در این هیچ شکی نیست. اما در عین حال، به نظرم چنین چیزی برای نسل جدید اتفاق بدی است. آنها قادر به مقابله برابر این سه نفر و برداشتن گام بعدی نیستند. این مسئله قطعا به دلیل کیفیت بالای بیگ تری به‌ وجود آمده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار