19/04/2024

سرنا ویلیامز فصل ۲۰۲۰ را از مسابقات اوکلند نیوزیلند آغاز می‌کند

  • توسط سروش
  • 22/08/2019
  • 0
سرنا ویلیامز

سرنا ویلیامز ، تنیسور پرافتخار آمریکایی که ۲۳ بار برنده رقابت های گرند اسلم شده است، روز سه شنبه اعلام کرد که فصل ۲۰۲۰ را از ژانویه و مسابقات ASB Classic اوکلند نیوزلند آغاز خواهد کرد.

حضور سرنا ویلیامز در تنیس نیوزلند

این تنیسور ۳۷ ساله پیش از این یک بار در سال ۲۰۱۷ در این مسابقات حاضر شده بود که در دور دوم از گردانه رقابت ها کنار رفت. سرنا ویلیامز از تجربه حضورش در اوکلند و بادهای شدید و هوای سرد آن جا خاطره خوشی ندارد، او در این باره گفت:

این بدترین هوایی است که من در آن بازی کردم.

سرنا ویلیامز که دوران حضورش در اوکلند را به همراه نامزدش الکسیس اوهانیان سپری کرده بود، در مورد خاطرات فوق العاده اش از این شهر گفت:

خیلی دوست دارم که برنده این جام شوم ولی بار آخری که در اینجا حاضر شدم با وجود پیروزی در بازی نخستم می‌دانستم که در سطح خودم بازی نمی‌کنم. در حال حاضر خاطرات فوق العاده ای از اوکلند دارم و می‌خواهم تا در سال پیش رو بازهم خاطرات شیرینی در آن جا برای خودم رقم بزنم.

سرنا ویلیامز

سرنا ویلیامز با وجود مصدومیتی که دارد برای حضور در یو اس اوپن آماده می‌شود؛ او که به دلیل مصدومیت در فینال راجرز کاپ نتوانست آن مسابقه را ادامه دهد، هفته گذشته از حضور در مسترز ۱۰۰۰ امتیازی سینسیناتی هم کناره گیری کرد. این در حالی است که فصل ۲۰۱۹ برای سرنا ویلیامز چندان خوب دنبال نشد.

او بعد از اینکه در یک چهارم نهایی اوپن استرالیا با شکست برابر کارولینا پلیسکووا از مسابقات کنار رفت، در دور های آغازین مسترز ایندین ولز، اوپن میامی، اوپن ایتالیا و اوپن فرانسه با قبول شکست مقابل رقیبانش از این رقابت ها حذف شد. سرنا در فینال ویمبلدون با باخت مقابل سیمونا هالپ از قهرمانی بازماند و در فینال راجرز کاپ هم به سبب مصدومیت قادر به ادامه کار نبود تا بیانکا آندرسکوی کانادایی به قهرمانی این رقابت ها برسد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار