29/03/2024

احتمال حضور سرنا ویلیامز و اندی ماری در بازی های تنیس دونفره مختلط ویمبلدون

  • توسط سروش
  • 02/07/2019
  • 0

سرنا ویلیامز و اندی ماری احتمالا در کنار یکدیگر قرار گیرند و رقابت های تنیس  دونفره مختلط ویمبلدون شرکت کنند.

احتمال همکاری سرنا ویلیامز و اندی ماری در تنیس ویمبلدون

اندی ماری پس از مصدومیتی پنج ماهه بار دیگر توانسته در رقابت های دنیای تنیس شرکت کند. قهرمان دو دوره مسابقات تک نفره ویمبلدون در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۶، به همراه هربرت فرانسوی در رقابت های دوبل ویمبلدون شرکت خواهد داشت. آن ها در نخستین بازی خود در این رقابت ها در روز چهارشنبه به مصاف تیم دونفره ماریوس کوپیل از رومانی و اُگو هومبرت از فرانسه خواهند رفت. اما صحبت هایی نیز در جریان است که ماری در مسابقات دوبل مختلط نیز شرکت نماید و در دسترس ترین گزینه ممکن برای زوج او سرنا ویلیامز، اسطوره تنیس دنیا و قهرمان ۲۱ دوره مسابقات گرند اسلم است. جالب است که این دو تنیسور در سال ۲۰۱۶ توانستند به مقام قهرمانی گرند اسلم ویمبلدون در مسابقات تک نفره بخش مردان و زنان دست یابند. پیش از سرنا ویلیامز، ماری به اشلی بارتی، نفر نخست رده بندی تنیس زنان جهان پیشنهاد همراهی با او را در مسابقات دوبل مختلط ویمبلدون داده بود که تنیسور استرالیایی پیشنهاد او را رد کرده بود.

سرنا ویلیامز درمورد حضور او در کنار اندی ماری می‌گوید:

باید منتظر بمانیم و ببینیم چه پیش خواهد آمد. الان احساس خوبی دارم که در این رقابت ها حاضر هستم.

سرنا ویلیامز اندی ماری

سرنا ویلیامز به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه زانو در سال ۲۰۱۹ تنها توانسته در پنج بازی به میدان برود و باید دید او مسابقات ویمبلدون را چگونه آغاز خواهد نمود. این تنیسور افسانه ای، پس از شکست در دور سوم رقابت های اوپن فرانسه دیگر به آن شکل در مسابقه ای حاضر نبوده است.

اندی ماری نیز درباره سرنا ویلیامز اظهار داشت:

او به وضوح یک بازیکن درخشان و استثنایی است که توانایی خاصی هم بر روی زمین های چمن دارد. سرنا چه در مسابقات تک نفره و چه رقابت های دوبل در ویمبلدون فوق العاده عمل کرده و ۱۳ قهرمانی او در ویمبلدون (تک نفره و دوبل) نشان از همین موضوع می‌دهد. او مسلما بهترین بازیکن تاریخ تنیس است. سرنا بهترین شریکی است که من می توانم در این رقابت ها داشته باشم (لبخند می زند).

با این صحبت های اندی ماری، وی شایعات کناره گیری اش از مسابقات دوبل مختلط را به دلیل احتمال تشدید آسیب دیدگیش تا حد زیادی کم کرد.

وی در ادامه صحبت هایش می‌گوید:

همه دوست دارند که من بازی کنم. مردم کشورم، هم تیمی هایم و طرفداران دوست دارند که من اینجا باشم و بازی کنم. اگر آب و هوا و شرایط خوب باشد، چرا که نه. من به احتمال زیاد در این مسابقات شرکت خواهم داشت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار