24/04/2024

سرنا ویلیامز : می‌دانم که انتظارات از من و اندی ماری بالا است

  • توسط سروش
  • 09/07/2019
  • 0

اندی ماری و سرنا ویلیامز از بزرگان دنیای تنیس به شمار می‌آیند که روی هم به ۳۲ جام و مدال طلای با ارزش گرند اسلم و المیپک ها دست یافته اند. این دو تنیسور در حال حاضر در رقابت های دوبل میکس ویمبلدون نیز حضور پیدا کرده اند و در اولین دیدار خود مقابل زوج الکسا گواراچی از شیلی و آندرس مایز از آلمان به پیروزی دست یافتند.

سرنا ویلیامز از هم تیمی بودن با اندی ماری سخن می‌گوید

دومین دیدار این دو تنیسور در روز دوشنبه، هشتم جولای مقابل فابریسه مارتین از ایتالیا و راکوئل آتاوو از آمریکا خواهد بود. سرنا ویلیامز در یک کنفرانس مطبوعاتی و در حاشیه رقابت های ویمبلدون درمورد رابطه اش با اندی ماری صحبت کرده است.

قهرمان هفت دوره گرند اسلم ویمبلدون درباره اندی ماری می‌گوید:

من همیشه در مورد دخترانش از او سوال می‌پرسم. فکر می‌کنم، کوچکترین دخترش همسن دختر من باشد و شاید تنها یک ماه فاصله سنی آن ها باشد. این بسیار جالب توجه است. من به نوعی همیشه در مسابقات دوبل شرکت داشته ام و اتفاقا این رقابت ها به من کمک زیادی در دیدارهای انفرادیم در مسابقات مختلف نموده است. اندی و من همیشه مسابقه دادن را دوست داریم. می‌دانم که انتظارات از هر دوی ما بالا بوده و این را بگویم که ما فقط برای نمایش و شو اینجا حضور نیافته ایم.

اندی ماری سرنا ویلیامز

سرنا در ادامه صحبت های خود می‌افزاید:

ما می‌خواهیم بهترین بازی های خود را در ویمبلدون انجام دهیم تا در این مسابقات به مقام قهرمانی دست یابیم. ما می خواهیم این همکاری ادامه داشته باشد تا به هدف خود برسیم. من همیشه در کنار حریفم ضربات فورهند می‌زنم. اگر شما می‌خواهید با من بازی کنید، خب من این ضربات را خواهم زد. این قائده من در بازی تنیس است.

سرنا ویلیامز درباره رقابت های ویمبلدون و تصویر کلی از این مسابقات می‌گوید:

رسیدن به مراحل بالاتر همیشه سرگرم کننده است. به هر حال شما دوست ندارید که بازنده شوید و می خواهید که در اوج قرار داشته باشید. تداوم این امر برای سال ها و سال ها یک کار سخت و بزرگ است. شما نمی خواهید که سقوط کنید، چرا که مزه موفقیت و قهرمانی را چشیده اید. می دانید که قهرمانی و در اوج بودن، چه حسی دارد. حداقل من این حس را به خوبی درک کرده ام. این که می‌خواهید در این مسابقات بمانید و در هر مرحله پیشرفت کنید. این توصیف من از این مسابقات است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار