19/04/2024

مسابقات تنیس ویمبلدون ۲۰۱۹؛ زوج سرنا ویلیامز و اندی ماری شروع خوبی داشتند

  • توسط سروش
  • 09/07/2019
  • 0

زوج سرنا ویلیامز و اندی ماری کار خود را در گرند اسلم ویمبلدون با پیروزی آغاز کردند. دو قهرمان سابق تنیس انفرادی این مسابقات، پیروزی راحتی را در نخستین رقابت خودشان بدست آوردند.

شروع خوب زوج سرنا ویلیامز و اندی ماری در تنیس ویمبلدون

آن ها روز یکشنبه با شکست زوج آندریاس مایس و آلکسا گوراچی در دو ست با نتیجه های ۶-۴ و ۶-۱ در زمین مرکزی به دور بعدی راه یافتند. اندی ماری ، قهرمان دو دوره ویمبلدون سال گذشته بدلیل مصدومیتی که داشت این رقابت ها را از دست داد و حالا امسال پس از پست سر گذاشتن دوران نقاهت پسا عمل جراحی اش، در رقابت های دوبل شرکت می‌کند.

سرنا ویلیامز در مورد این مسابقه گفت:

همه چیز خوب پیش رفت. ما پیش از این هرگز با یکدیگر بازی نکرده بودیم و همیشه در هنگام بازی چیزهایی از یکدیگر می‌آموزیم.

اندی ماری نیز درباره این بازی گفت:

ما این مسابقه‌ را خیلی جدی گرفتیم، چرا که می‌دانیم برای چه چیزی در اینجاییم. من تا پایان بازی بروی آن تمرکز کردم و هنگامی که پیروزی در دستانمان بود به اسکوربورد نکاه می کردم و از آن لذت می‌بردم.

این دومین مسابقه‌ روز هر دو تنیسور بود؛ سرنا ویلیامز در رقابت های انفرادی بانوان جولیا جورجس را شکست داد و به دور چهارم رقابت ها رسید و ماری در دوبل مردان به همراه پارتنرش پیر-هیوج هربرت شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت. آنها در سید ۱۴ باید در دور دوم میکس دوبل با فابریس مارتین و راکوئل آتاوو روبرو شوند. در یکی دیگر از دیدارهای میکس دوبل، کوکو گوف نخستین باختش در ویمبلدون ۲۰۱۹ را تجربه کرد. این تنیسور ۱۵ ساله آمریکایی که با جی کلارک هم تیمی بود، از گردونه رقابت ها کنار رفت. رسانه های انگلیسی طی هفته گذشته به نحوی عجیب به قطع همکاری کلارک و دارت واکنش نشان دادند؛ جی کلارک بریتانیایی در دقایق پایانی مهلت ثبت نام، با یک پیام به هریت دارت گفت که با او در میکس همراه نخواهد شد. اما کار کلارک و گوف در دوبل میکس خیلی زود با شکست ۶-۱ و ۶-۴ در دو ست از روبرت لیندست و جلنا استاپنکو به پایان رسید.

اندی ماری سرنا ویلیامز

گوف پس از این مسابقه گفت:

من امیدوارم تا در آینده دوباره باهم بازی کنیم.

کلارک در پاسخ به این پرسش که آیا پس از آن پیام با دارت با او صحبت کرده یا خیر، گفت:

همه چیز خوب است. فکر می کنم رسانه ها بیش از حد آن را بزرگ کردند اما این یک اتفاق معمولی بود.

گوف یک گرند اسلم فوق العاده را در لندن پشت سر گذاشته است. او در دور اول موفق شد قهرمان پنج دوره این رقابت ها ونوس ویلیامز را شکست داد و سپس ماگدلانا ریباریکووا را که به تیمه نهایی ویمبلدون ۲۰۱۷ رسیده بود در دور دوم از پیش رو برداشت. گوف سپس در دور سوم با یک کامبک فوق العاده پولونا هرکاگ را شکست داد و به دور چهارم رسید. این نتایج دور از انتظار او بسیار در رسانه ها بازتاب داشته است. او روز جمعه گفت که از دریافت یک پیام از سوی مادر بیانسه شوکه شده است. روز شنبه نیز میشل اوباما بانوی اول پیشین آمریکا توییتی دریا گوف زد.

او درباره این توییت گفت:

من از این پیام بسیار شگفت زده شدم. او یکی از الگوهای زندگی من است و از اینکه حالا مرا می شناسد در پوست خودم نمی گنجم.

کلارک در دور دوم تنیس انفرادی مردان از راجر فدرر شکست خورد و هموطن او دارت نیز با قبول شکست از اشلی بارتی در دور سوم ویمبلدون از دور رقابت ها کنار رفت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار