19/04/2024

زندگی نامۀ سیلوین برونئو (Sylvain Bruneau)

  • توسط محمد رضا شیری
  • 03/08/2020
  • 0

تولد: 1965

ملیت: کانادایی

زادگاه: کانادا

شهرت: بازیکن تنیس

سیلوین برونئو بازیکن سابق تنیس و مربی تنیس است. وی در حال حاضر به عنوان مربی شخصی Bianca Andreescu، یکی از امیدبخش ترین استعدادهای جوان تنیس، فعالیت می کند. اطلاعات کمی درباره خانواده و تربیت برونئو در دسترس است. یک بازیکن تنیس متوسط ​​بود و کار خود را به عنوان مربی خیلی زود در زندگی آغاز کرد. او قبل از اینکه سرپرست یک برنامه نونهالان شود در باشگاه های مختلف تدریس می کرد. برونئو چند سال بعد زندگی خود را برای تبدیل کردن این برنامه به یکی از بهترین ها در کبک اختصاص داد که در نهایت موفق شد. در این دوره، وی درگیر پرورش چندین استعداد امیدوار کننده بود. به عنوان مربی تیم کبک و بعداً تیم کانادا حضور در مسابقات ملی را آغاز کرد. اولین رقابت بین المللی وی یک تورنمنت زیر 14 سال بود. برونئو شش تا هفت سال را به عنوان مربی فدراسیون کادرفنی تیم کانادا گذراند. در سال 2009، وی به سمت کاپیتان تیم ارتقاء یافت. تحت هدایت وی، کانادا در سال 2015 به گروه جهانی اول رسید. در سال 2019 سرمربی بانوان شد.

مربیگری سیلوین برونئو

سیلوین برونئو

  • در روزهای ابتدایی دوران مربیگری، برونئو در باشگاه های مختلف تدریس می کرد و در بازی ها به اعضا کمک می کرد. سپس با هدف تبدیل شدن به یکی از بهترین ها در کبک به یک برنامه برای نونهالان پیوست. او در نهایت در انجام این کار موفق بود و بیشتر اوقات خود را در مهار استعدادهای محلی و کمک به آن ها برای تبدیل شدن به بازیکنان خوب واقعی وقف کرد.
  • سرانجام، وی توجه تنیس کبک و بعداً تنیس کانادا را به خود جلب کرد و در هر دو سازمان در مسابقات کشوری شرکت کرد. اولین سفر بین المللی وی به عنوان مربی برای مسابقات زیر 14 سال بود. سرانجام رتبۀ او شروع به افزایش کرد. تصمیم گرفت که با بازیکنان مسن نیز کار کند. در این دوره، او فقط 20 داشت.
  • برونئو در اواخر سال 2003 یا اوایل سال 2004 مربی تیم فدرال جام کانادا شد. فد کاپ بزرگترین مسابقه سالانه بین المللی ورزش بانوان در جهان است؛ از نظر تعداد ملت هایی که در آن رقابت می کنند. در سال 2004، برونئو یک تیم تازه کار کانادایی را به نتیجه 4 بر صفر در دور گروه 1 آمریکا، رساند. با این حال، آن ها در پلی آف توسط السالوادور حذف شدند. برونئو سرمربی تیم ملی بانوان تیم کانادا برای شش تا هفت سال آینده بود و در بازی های خود به متخصصان بی شماری کمک کرد. هنگامی که یوگی بوچارد، فینالیست ویمبلدون در سال 2014، 11 ساله شد، با برونئو آشنا شد ، که تحت تأثیر “بلوغ و اخلاق کار” وی قرار گرفت.
  • در یک مقطع، وی کار را ترک کرد زیرا شرط سفر 40 هفته در سال فشار زیادی بر زندگی شخصی او بود. با این حال ، تنیس کانادا با تغییر توضیحات شغل ، وی را برگرداند تا بتواند زمان بیشتری را با خانواده خود بگذراند.
  • در نوامبر 2009 ، برونئو جایگزین رنه سیمپسون-کالینز به عنوان کاپیتان تیم فدرال جام کانادا شد. سیمپسون کالینز بیش از دو دهه قبل از خاتمه خدمت به تیم ملی خود به عنوان بازیکن ، مربی و کاپیتان خدمت کرده بود.

برونئو

  • سیلوین برونئو با ترکیبی کامل از مربی و روانشناس ورزشی ، کاپیتان بسیار خوبی برای کانادایی ها بود. در سال 2015 ، او تیم را به گروه جهانی اول هدایت کرد ، جایی که در نهایت آن ها به جمهوری چک باختند. آن ها متعاقباً در بازی های پلی آف فدراسیون آن سال ، جایی که مقابل رومانی باختند ، بازی کردند.
  • در سال 2019 ، هایدی ال تاباخ جایگزین برونئو به عنوان کاپیتان جدید تیم فدرال جام کانادا شد. او در سال 2016 به عنوان یک تنیسور حرفه ای بازنشسته شده بود و از آن زمان با تنیس کانادا به عنوان مربی ارتباط داشت. در همین حال ، برونئو سرمربی برنامه ملی بانوان شد. فهرست نهایی وی در جام حذفی شامل Bouchard ، Bianca Andreescu ، Françoise Abanda و Carol Zhao بود.
  • برونئو تمرین آندرسکو را در سال 2016 آغاز کرد همچنان به عنوان کاپیتان تیم کانادا مشغول خدمت بود. یکی از پویاترین بازیکنان جوان امروز ، او کاملا قدرت باورنکردنی خود را با انواع ضربات ترکیب می کند که می تواند از آن استفاده کند. مارتینا نواتاتیووا گفت که آندرسسو مانند مارتینا هینگیس است ، «اما با قدرت بیشتر». کارولین وزنیاکی پس از شکست مقابل آندروسکو در مسابقات Open 2019 ، سبک خود را با سبک کیم کلیستر مقایسه کرد.

خانواده و زندگی شخصی

  • سیلوین برونئو در سال 1965 یا 1966 در کانادا به دنیا آمد. چیزهای دیگری درباره زندگی اولیه و خانوادگی وی شناخته نشده است. در مصاحبه با TPA کانادا ، برونئو اعتراف کرد که وقتی بزرگ شد “بازیکن فوق العاده” نبود. در نتیجه ، او کار خود را به عنوان مربی تنیس آغاز کرد. او در بیشتر عمر خود در کبک اقامت داشته است. او متاهل است و یک دختر دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار