19/04/2024

نیک کیریوس : بله، من به عمد رافائل نادال را نشانه رفتم و به او ضربه زدم

  • توسط سروش
  • 06/07/2019
  • 0

دور دوم مسابقات تنیس ویمبلدون نیز به پایان رسید و در یکی از مهم ترین رقابت های روز پنج شنبه، رافائل نادال از اسپانیا مقابل نیک کیریوس از استرالیا قرار گرفت.

پیروزی رافائل نادال مقابل نیک کیریوس در تنیس ویمبلدون

جدال این دو تنیسور همیشه پر از حواشی خاص خود بوده و به نوعی تنیس استرالیایی گربه سیاه نادال در برخی از تورنمنت ها بوده است. این دو تنیسور تا قبل از مسابقات امسال ویمبلدون، شش بار به مصاف یکدیگر رفته بودند که سهم هر کدام سه پیروزی بوده است. در جدال پنج شنبه این دو تنیسور، رافائل نادال موفق شد با حساب ۳-۱ و با نتایج ۶-۳، ۳-۶، ۷-۶ و ۷-۶ برابر کیریوس به پیروزی برسد تا به دور سوم رقابت های گرند اسلم ویمبلدون صعود نماید. نادال با این پیروزی، به نوعی انتقام مسابقات پنج سال پیش ویمبلدون را نیز از این تنیسور استرالیایی گرفت. اما دیدار این دو تنیسور با حواشی خاص خود نیز همراه بود که سهم نیک کیریوس بیشتر بود. در ست سوم این دیدار، ضربه فورهند محکم کیریوس به بدن نادال برخورد کرد که تنیسور استرالیایی بدون عذرخواهی از این توپ گذشت.

تنیسور ۲۴ استرالیایی پس از پایان این بازی در مصاحبه با شبکه BBC گفت:

چرا باید عذرخواهی کنم؟ نادال می توانست جلوی توپی که می خواهد به او برخورد کند را بگیرد و یا مانع آن شود. هیچ دلیل برای عذرخواهی نمی‌بینم. او چند گرند اسلم گرفته است؟ چقدر پول در حساب بانکی اش دارد؟

رافائل نادال نیک کیریوس

نیک کیریوس در پاسخ به این پرسش که آیا او به عمد ضربه ای را به سمت نادال روانه کرده است، گفت:

بله، من به عمد نادال را نشانه رفتم و به او ضربه زدم.

رافائل نادال نیز پس از این پیروزی و حواشی این مسابقه گفت:

ما درباره ورزشی صحبت می‌کنیم که در تاریخ و در همه جا به احترام و بازی جوانمردانه معروف است. این ضربه برای من خطرناک نیست، اما برای یک داور خط یا یک تماشاگر خطرناک است. شما نمی دانید که توپ به کجا می‌رود.

فاتح دو گرند اسلم ویمبلدون در پایان صحبت های خود اظهار داشت:

من می‌دانم که نیک استعداد بزرگی در این رشته است، اما من هم یک ورزشکار حرفه ای هستم. من حرفه ای هستم و می دانم چطور از این ضربات دوری کنم. اما احتمال دیگر این است، توپ مستقیم به پشت زمین می‌رود. این می تواند لحظه ای خطرناک برای قاضی خط باشد. آن توپ به چشم یا چنین چیزی برخورد می‌کند. مشکل این است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار