19/04/2024

مسابقات تنیس آزاد هاله؛ راجر فدرر در دور دوم به مصاف جو ویلفرد سونگا می‌رود

  • توسط سروش
  • 20/06/2019
  • 0

رقابت های تنیس آزاد هاله در شهر هالی کشور آلمان آغاز شده و تنیسور های نام آشنایی چون راجر فدرر و سونگا نیز در این تورنمنت حضور دارند.

در تنیس آزاد هاله، راجر فدرر به مصاف سونگا خواهد رفت

مرد شماره ۳ تنیس دنیا در اولین گام خود در این مسابقات موفق به شکست جان میلمان از استرالیا شد. راجر فدرر با نتایج ۷-۶ و ۶-۳ میلمان را از پیش رو برداشت تا در دور دوم این رقابت ها به مصاف جو ویلفرد سونگا، تنیسور نام آشنای فرانسوی برود. فدرر ۳۷ ساله در سال گذشته و در رقابت های تنیس آزاد آمریکا (US OPEN) بازی را به میلمان که رتبه ۵۷ اتحادیه جهانی تنیس را در اختیار دارد، واگذار کرده بود و اکنون توانست انتقام آن دیدار را در کشور آلمان و تورنمنت هالی بگیرد. در سوی دیگر، جو ویلفرد سونگا تنیسور سرشناس و ۳۴ ساله فرانسوی در دور نخست تنیس هاله موفق به شکست هموطنش «بنوت پایره» شد. رنکِ شماره ۷۷ اتحادیه جهانی تنیس با نتایج ۶-۴ و ۷-۵ بر این تنیسور فائق آمد تا در روز پنج شنبه (۲۰ ژوئن – ۳۰ خرداد) به مصاف راجر فدرر از سوئیس برود. سونگا توانسته در دو دیدار اخیر خود فدرر را شکست دهد و با روحیه بالایی به مصاف این نابغه دنیای تنیس خواهد رفت. هرچند کفه ترازو در دیدار های رودرو به سود فدرر سنگینی می‌کند و تنیسور سوئیسی موفق شده ۱۱ بار سونگا را شکست دهد.

راجر فدرر

راجر فدرر قهرمان ۲۰ گرند اسلم مسابقات تنیس درباره دیدار اول خود در رقابت های آزاد هالی می‌گوید:

همیشه مهم است که اولین بازی خود را بر روی چمن پیروز شویم؛ چون فصل مسابقات چمن خیلی کوتاه بوده و شاید شانس دیگری برای برتری در اینگونه رقابت ها نداشته باشید.

در سید دوم نیز در روز پنج شنبه الکساندر زورُف از کشور آلمان به مصاف استیو جانسون از ایالات متحده خواهد رفت. گفتنی است، راجر فدرر که با ۹ قهرمانی، رکوردار قهرمانی در مسابقات تنیس آزاد هاله بوده سخت به دنبال کسب دهمین قهرمانی خود در این تورنمنت تنیس است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار