25/04/2024

راجر فدرر پس از بازگشت به مسترز مادرید : باید بازی روی رس را دوباره یاد بگیرم

  • توسط مریم
  • 13/05/2019
  • 0

بازگشت راجر فدرر به به زمین های خاک رس در این هفته در مسترز مادرید آغاز می شود، مرد شماره سه جهان پس از غیبت در سال گذشته این رقابت ها بار دیگر این فرصت را پیدا کرده است تا برابر سلطان خاک رس یعنی رافا نادال خود را آزمایش کند.

فدرر پس از چند هفته تمرین به مادرید می پیوندد، چرا که اخیرا یک برنامه تمرینی با دن اونس بازیکن بریتانیایی در یک باشگاه در سوئیس داشته است. او در گفتگویی با خبرنگاران در مورد بازگشتش چنین می گوید:

همه چیز خیلی خوب است. من خوش شانس بودم که امسال آب و هوای خوبی داشتیم، به این دلیل  که من به یاد دارم سه یا چهار سال پیش، زمانی که تمرین میکردم، هوا برفی بود و این باعث شد که من برای رفتن به زمین خاک رس مشکل داشته باشم. امسال اما یک سال آسان بود و از شرایط بسیار لذت بردم.

بازگشت راجر فدرر به مسترز مادرید

راجر فدرر مسترز مادرید

او برنامه ریزی کرده است که در دو رویداد خاک رس، یعنی مسترز مادرید و رولندگاروس بازی کند، هرچند او می تواند در صورت لزوم در رقابت های تنیس رم هم شرکت کند. فدرر پس از قهرمانی در میامی، به شوخی می گوید که باید بازی در خاک رس را دوباره یاد بگیرد چرا که از سال 2016 در این زمین بازی نکرده است. او گفت:

من انتظارات زیادی از خودم در برخی موارد ندارم، اما در عین حال می دانم که همه چیز ممکن است. اما تا کنون همه چیز خوب بوده است.

قهرمان ۲۰ گرند اسلم ادامه می دهد:

در خاک رس مکان بازی با زاویه و ارتفاع بیشتری وجود دارد. باید قبول کنیم که این یک چالش دوباره است که در عین حال می تواند سرگرم کننده هم باشد.

برای یک اسطوره تنیس که اکنون ۲۰ قهرمانی در گرنداسلم‌ها دارد، رابطه فدرر با خاک رس پیچیده بوده است. فدرر که چند ماه تا ۳۸ ساله شدن فاصله دارد، در مقاطع زیادی از حرفه‌اش اغلب اوقات از پا گذاشتن روی خاک رس ترس داشته است. اکنون تقریباً سه سال از زمانی که آخرین حضورش را روی این زمین تجربه کرد، می‌گذرد و آخرین حضور او در اوپن فرانسه هم سال ۲۰۱۵ بود. او در دوره توأم با مصدومیتش در سال ۲۰۱۶، همان زمانی که حین بازی با دوقلوهایش از ناحیه زانو آسیب دید، در رولان گاروس شرکت نکرد و حالا باید صبر کرد و دید که تجربه وی در مادرید چگونه خواهد بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار