28/03/2024

مدیر راجرز کاپ:فقط راجر فدرر و رافائل نادال نیستند که طرفداران زیادی دارند

  • توسط سروش
  • 11/08/2019
  • 0

مسئول برگزار کننده تورنمنت راجرز کاپ مونترال معتقد است که فقط راجر فدرر و رافائل نادال در مونترال محبوب نیستند.

مسئول تورنمنت راجر کاپ در خصوص محبوبیت راجر فدرر و رافائل نادال

مسئول برگزار کننده تورنمنت راجرز کاپ مونترال، اوژن لاپیر، در ارتباط با محبوبیت بازیکنان معروف ورزش تنیس ( راجر فدرر و رافائل نادال ) در این رویداد کانادایی صحبت کرده است. لاپیر در سخنان خود می گوید:

زمانی که اعضای تیم بلیت فروشیِ ما تلفنی با هواداران صحبت می کنند، اسم رافائل نادال و راجر فدرر به وفور شنیده می شود. حتی اسم دنیس شاپووالوف نیز درمیان نام های محبوب وجود دارد. همچنین، من از محبوبیت رو به رشد استفانوس تسیتسیپاس نیز آگاه هستم.

لاپیر در پاسخ به این سوال که آیا با وجود آن که به انتهای مسابقات تنیس راجرز کاپ نزدیک شده ایم، هنوز تعداد بالایی بلیت برای فروش باقی مانده است، گفت:

شما هرگز از من نخواهید شنید که بلیتی باقی نمانده است. ما همیشه صندلی های اضافی پیدا می‌کنیم. در طول پیش فروش بلیت ها، تقریبا بیست هزار بلیت بیشتر از مسابقات سال های قبل این رویداد، به فروش رفت.

لاپیر در ادامه درباره وضعیت کلی تشکیلات برگزاری تنیس راجرز کاپ نیز گفت:

۳۰ درصد از افرادی که اینجا کار می‌کنند؛ از جمله داوران اصلی و داوران خط، از افراد بومی انتخاب شده اند. بقیه افرادی که در برگزاری مسابقات نقش دارند، از اروپا و ایالات متحده آمریکا می آیند. واقعیت این است که امروزه بازیکنان از طریق سیستم چشم شاهین به رای صادره اعتراض می کنند و نتیجه واقعی را می بینند، اما چشم انسانی هنوز هم خیلی خوب است. زمانی که داوران خط اشتباه می کنند، خطای آن ها معمولا به اندازه چند میلی متر است.

راجر فدرر رافائل نادال

دنیل مدودف نیز پشتیبانی عظیمی از جانب تماشاگران مسابقات تنیس راجرز کاپ حس می کند. این تنیسور روس راجع به بازی خود در مقابل دومینیک تیم گفت:

بازی بسیار سختی خواهد بود، درست مثل دو دیدار اخیر بین ما دو نفر. بر روی زمین رسی او مرا شکست داد، همانطور که شما گفتید، بر روی زمین‌های سخت، بازی ۷-۶ بود. رقابت سخت تری میان ما در جریان بود. فکر می‌کنم، تیم خیلی خوب بازی کرد. می‌دانم که هم‌اکنون او در فرم خوبی قرار دارد و زمانی که دومنیک بدین شکل بازی می کند، شکست دادنش هم سخت خواهد بود. در مسابقات ایندین ولز نیز این موضوع را شاهد بودیم. پس من یه این رویارویی به عنوان یک آزمایش نگاه خواهم کرد. این توانایی را در خودم حس می کنم که بازیکنانی را که در فرم خوب خود قرار دارند را شکست بدهم. همانند دومینیک تیم و امثال او که اکنون در فرم ایده آل خود قرار دارند. مسابقه ما یک امتحان خوب خواهد بود.

دومینیک تیم تنیسور اتریشی و ۲۵ ساله است که ۱۸۵ سانتی متر قد دارد. او راست دست است و از سال ۲۰۱۱ به صورت حرفه ای تنیس بازی می‌کند. تیم تاکنون ۱۸ میلیون دلار از مسابقات تنیس درآمد داشته و در ۶۴ درصد از بازی‌های خود به پیروزی رسیده است. او ۱۴ قهرمانی کسب کرده و در حال حاضر نفر چهارم رنکینگ تنیس مردان است. در طرف مقابل، دنیل مدودف ۲۳ ساله ۱۹۸ سانتی متر قد دارد و از سال ۲۰۱۴ وارد تنیس حرفه ای شد. او که راکت تنیس را در دست راستش می گیرد و تاکنون نیز ۴ میلیون دلار از مسابقات تنیس درآمد داشته است. مدودف در ۶۰ درصد از مسابقاتش به پیروزی رسیده و تاکنون ۴ عنوان قهرمانی را تجربه کرده است. او در حال حاضر نفر نهم رنکینگ تنیس مردان به حساب می آید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار