19/04/2024

دومینیک تیم از حضور در مسابقات تنیس اوپن آرژانتین انصراف داد

  • توسط مینا
  • 06/02/2020
  • 0
دومینیک تیم

دومینیک تیم ، نائب قهرمان رقابت‌های تنیس اوپن استرالیا تأیید کرد که وی در رقابت‌های تنیس اوپن سال ۲۰۲۰ آرژانتین که از تاریخ ۱۰ فوریه آغاز خواهد شد شرکت نخواهد کرد.

انصراف دومینیک تیم از اوپن آرژانتین

به جای آن او مستقیماً به رقابت‌های تنیس اوپن ریو ATP ۵۰۰ پای خواهد گذاشت که از تاریخ ۱۷ فوریه آغاز می‌شود. این تنیسور اتریشی به لحاظ فیزیکی لحظات سختی را در تنیس اوپن استرالیا تجربه کرد و به محض این‌که درهواپیمایش در وین به زمین نشست این را اعلام کرد که در برنامه خود تغییراتی خواهد داد. او استرس فیزیکی را دلیل این انصراف اعلام کرد و گفت در مسابقات تنیس اوپن استرالیا به لحاظ فیزیکی روی او فشار زیادی آمده است. این فشار فیزیکی از آنجایی شروع شد که او مقابل رافائل نادال ایستاد و ۴ ساعت و ۱۰ دقیقه دیدار او با این تنیسور اسپانیایی به طول انجامید. پس از آن او در نیمه‌نهایی مقابل الکساندر زورف آلمانی صف‌آرایی کرد و این بازی نیز ۳ ساعت و ۴۲ دقیقه طول کشید. در دیدار فینال مقابل نواک جوکوویچ او ۵ ست دوام آورد و این بازی به طور کلی در ۴ ساعت خلاصه شد. گرمای هوا در جریان مسابقات تنیس اوپن استرالیا نیز موجب شد فشار فیزیکی روی او حتی بیشتر هم شود.

دومینیک تیم

تیم با انتشار ویدئویی در حساب توئیتری خود انصراف خود را از حضور در مسابقات تنیس اوپن آرژانتین اعلام کرد و ضمن عذرخواهی از هوادارانش این را گفت که اگرچه ماجراجویی فوق‌العاده‌ای در استرالیا داشت و به همین خاطر و رسیدن به مراحل پایانی این مسابقه بسیار بسیار خسته است و مجبور است که از مسابقات تنیس اوپن آرژانتین انصراف دهد. او این‌گونه ادامه داد که در برهه کنونی نیاز به استراحت دارد تا در مقطعی دیگر از فصل دچار مصدومیت نشود. این مسابقات از تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد و برخی از بهترین تنیسورهای جهان در آن حضور خواهند داشت. این دومین توقف آن‌ها در منطقه آمریکای لاتین خواهد بود. رافائل نادال، دیوید فدرر، تامی روبردو، گاستون گوادیو و دومینیک تیم از شرکت‌کنندگان قبلی مسابقات اوپن ATP ۵۰۰ بوده‌اند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار