19/04/2024

دنیل مدودف اولین مسابقه‌اش در اوپن سن پترزبورگ را با پیروزی پشت سر گذاشت

  • توسط سروش
  • 21/09/2019
  • 0

دنیل مدودف به اولین پیروزی‌اش بعد از شکست در فینال یو اس اوپن رسید و روز پنجشنبه موفق شد تا هم وطنش اوگنی دونسکوی را در اوپن سن پترزبورگ با نتایج ۷-۵ و ۶-۳ ببرد و راهی دور بعد این رقابت‌ها شود.

پیروزی دنیل مدودف در تنیس سن پترزبورگ

دنیل مدودف اولین بازی‌اش بعد از اینکه روز ۸ سپتامبر در دیداری پنج سته با نتایج ۵-۷، ۳-۶، ۷-۵، ۶-۴ و ۴-۶ در فینال یو اس اوپن ۲۰۱۹ مغلوب رافائل نادال شد را انجام داد و با بردن ۴۵ درصد ضربات برگشتی‌اش، به دومین پیروزی متوالی‌اش برابر دونسکوی ۲۹ ساله رسید. شانس اول قهرمانی در اوپن سن پترزبورگ، از ۲۳ بازی که در طول تابستان امسال در زمین‌های سخت آمریکای شمالی انجام داد به ۲۰ پیروزی رسید و در چهار تورنمنت متوالی فینالیست شد. او به فینال تورنمنت‌های سیتی اوپن واشنگتن دی سی، راجرز کاپ مونترال، مسترز سینسیناتی و یو اس اوپن رسید و اولین فینال گرند اسلمش را در نیویورک تجربه کرد. نایب قهرمانی این تنیسور روس در فلاشینگ میدوز موجب صعودش به آخرین تورنمنت فصل یعنی Nitto ATP Finals شد که از روز دهم تا هفدهم نوامبر در زمین O۲ شهر لندن برگزار می‌شود.

دنیل مدودف

دنیل مدودف در دور بعد اوپن سن پترزبورگ به مصاف دیگر هم وطنش یعنی آندری روبلف می‌رود که پنجمین شانس قهرمانی در این رقابت‌ها به حساب می‌آید. روبلف موفق شد تا در یک هشتم نهایی این مسابقات با نتایج ۶-۴، ۶-۷ و ۶-۱ ریکارداس برانکیس از لیتوانی را شکست دهد و به یک چهارم نهایی صعود کند. دنیل مدودف و روبلف که در فینال‌های Next Gen ATP سال ۲۰۱۷ که در میلان برگزار می‌شد برابر هم صف آرایی کردند، چندی قبل در مسترز ۱۰۰۰ امتیازی سینسیناتی هم مقابل هم قرار گرفتند که دنیل مدودف موفق شد در مسیر نخستین قهرمانی‌اش در یک مسترز ۱۰۰۰ امتیازی، با نتایج ۶-۲ و ۶-۳ آندری روبلف را شکست دهد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار