25/04/2024

دنیل مدودف: زمانی فقط در هنگام شکست خبرنگاران به سراغم می آمدند

  • توسط محمد رضا شیری
  • 24/09/2019
  • 0
دنیل مدودف

دنیل مدودف که ماه های موفقی را سپری می کند و حتی در آستانه کسب اولین گرند اسلم خود نیز بود، معقتد است رفتار خبرنگاران پیش از این و زمانی که او یک بازیکن موفق نبود کاملا متفاوت از امروز بوده است.

دنیل مدودف روس از روزهای می گوید که ناشناخته بوده است.

مدودف در این خصوص گفت:

کمی اذیت کننده بود. وقتی مسابقه را می بردم و یا به جمع 60 تنیس باز برتر رنکینگ می رسیدم فقط یک یا دو خبرنگار به کنفرانس خبری می آمدند اما وقتی شکست می خوردم 50 خبرنگار آنجا بودند و از اشتباه های من می پرسیدند. می گفتم وقتی پیروز می شوم شما کجا هستید؟ اکنون همه در کانون توجه هستند. اگر در صفحات اجتماعی خود حرف اشتباهی بزنید فردا در همه رسانه ها به آن پرداخته خواهد شد. اما این بخشی از کار ما است و با این موضوع کنار آمده ام.

مدودف در خصوص بازی های کامپیوتری مورد علاقه اش نیز گفت:

مثل همه، وقتی جوان تر بودم فیفا بازی می کردم اما این موضوع به مرور زمان به خاطر تنیس کمتر شد.

مدودف همچنین در خصوص واکنش ها در خصوص حضور او در فینال یو اس اوپن افزود:

بسیاری از افراد معروف روسیه به من تبریک گفتند. همچنین بسیاری از ورزشکاران و ستارها. اتفاقی بسیار لذت بخش بود. به اسامی افراد اشاره نمی کنم اما جواب همه را دادم.

تنیس-دنیل مدودف

دنیل مدودف در پاسخ به سوالی در خصوص بازدید از نیویورک در طول مسابقات یو اس اوپن گفت:

زمان خیلی کمی وجود داشت. در طول روز کنفرانس های خبری و مسابقات وجود داشتند. همچنین به طور معمول در روز دو مرتبه تمرین می کردم. اما در شب کمی زمان بیشتری داشتم و سعی می کردم با همسرم وقت بگذارنم.

مدودف در حالی در رده چهارم برترین تنیسورهای جهان قرار دارد که چندی پیش با شکست برابر رافائل نادال در فینال یو اس اوپن از رسیدن به اولین گرنداسلم خود ناکام بود. با این حال وی چندی پیش موفق به کسب عنوان قهرمانی در مسترز 1000 امتیازی سینسیناتی شده بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار