25/04/2024

مسابقات تنیس ویمبلدون ۲۰۱۹؛ شگفتی بزرگ روز نخست، با حذف نائومی اوساکا

  • توسط سروش
  • 02/07/2019
  • 0

روز نخست رقابت های تنیس ویمبلدون در بخش زنان با یک شگفتی بزرگ همراه بود. نائومی اوساکا در ابتدای کار از رقابت ها کنار رفت.

حذف نائومی اوساکا از رقابت های تنیس ویمبلدون در روز نخست

نائومی اوساکا ، قهرمان دو گرند اسلم اوپن استرالیا و آمریکا در همان دور اول شکست خورد تا ناکامی های این تنیسور ژاپنی در یک ماه اخیر تکمیل گردد. سید دوم مسابقات تنیس ویمبلدون و یکی از بخت های اصلی قهرمانی در این رقابت ها، در مصاف با یولیا پوتینتسوا از قزاقستان با حساب ۲-۰ شکست خورد تا در همان بازی و خیلی زود از این تورنمنت تنیس خداحافظی کند. تنیسور قزاق در دو ست پیاپی و با امتیازات ۷-۶ و ۶-۲ موفق به شکست اوساکا شد تا در دور دوم و روز چهارشنبه به مصاف تنیسوری از کشور سوئیس برود. این نتیجه در حالی رقم خورد که در اوایل ماه ژوئن نیز این دو تنیسور مقابل یکدیگر قرار گرفتند و در مسابقات بیرمنگام نیز اوساکا برابر پوتینتسوا شکست خورده بود.

تنیسور زن قزاق پس از برتری برابر رنکِ شماره ۲ تنیس دنیا گفت:

شگفت انگیز است. من تاکنون در این رقابت ها حاضر نبوده ام و کارم را به بهترین شکل ممکن انجام دادم. در حال حاضر خیلی خوشحال هستم. هر مسابقه حکم یک نبرد را دارد، اما شما هرگز نمی دانید که در طول هر بازی چه اتفاقی رقم خواهد خورد. من امیدوارم بتوانم در دیدارهای بعدی نیز بهترین عملکردم را به معرض نمایش بگذارم. هر سال بازی کردن در چمن، احساس خوبی به من می‌دهد؛ هر چند بازی در خاک رس را بیشتر ترجیح می‌دهم.

تنیس ویمبلدون نائومی اوساکا

در مرحله دوم این رقابت ها، یولیا پوتینتسوا باید به مصاف ویکتوریا گلوبیک از سوئیس که دارای رنکِ شماره ۸۱ جهان است، برود. اوساکا قبل از شروع مسابقات ویمبلدون گفته بود که امیدوار است همانند تورنمنت اوپن استرالیا که توانست در دیدار فینال برابر پترا کویتوا به پیروزی برسد، در اینجا نیز بتواند خوش بدرخشد و قهرمان شود. نائومی اوساکا پس از قهرمانی در اوپن استرالیا، در سال ۲۰۱۹ تنها توانست به یک نیمه نهایی از تورنمنت های تنیس صعود نماید و پس از آن جایگاه اول خود در رده بندی فدراسیون جهانی تنیس را نیز به اشلی بارتی استرالیایی واگذار نمود. حال او تنها دو ماه فرصت دارد تا اعتماد به نفسش را به دست آورده و خود را مهیای رقابت های گرند اسلم آمریکا نماید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار