18/04/2024

اندی ماری در دور سوم چلنجر تور مایورکا شکست خورد

  • توسط سروش
  • 31/08/2019
  • 0

اندی ماری روز پنجشنبه در دور سوم تورنمنت تور چلنجر که به میزبانی آکادمی رافائل نادال برگزار می‌شود، با نتایج ۳-۶، ۶-۴ و ۷-۶ مقابل متئو ویولا که نفر ۲۴۰ رنکینگ جهانی است شکست خورد و از گردانه رقابت‌ها کنار رفت.

اندی ماری از چلنجر کاپ مایورکا حذف شد

اندی ماری تنها سه بازی در زمین سخت این تورنمنت سطح دومی انجام داده و امیدوار است تا بعد از عمل جراحی‌اش در ماه ژانویه با حضور در این بازی‌ها به آمادگی لازم برای شرکت در تورنمنت‌های انفرادی برسد. مرد شماره یک سابق جهان در مسابقه‌ای که بیش از سه ساعت به طول انجامید، پنج بار توسط حریف ایتالیایی‌اش برک شد. ماری شروع بدی در ست سوم که به تای برک کشیده شد داشت و ویولا با دبل فول اندی موفق به پیروزی در این بازی شد. متئو در دور بعدی این رقابت‌ها با بلاز کاوچیچ، تنیسور اسلوونیایی که رتبۀ ۲۳۹ تنیس جهان را دارد مصاف خواهد داد.اندی که در اوپن استرالیای امسال با توجه به مصدومیت سختش پایش را به تیغ جراحان سپرد، دو ماه پیش با حضور در کویینز کلاب به دنیای تنیس برگشت و به همراه فلیسیانو لوپز قهرمان بخش دوبل این مسابقات شد.

اندی ماری

بعد از این بازی‌ها اندی ماری در بخش دوبل چندین تورنمنت دیگر از جمله اِستبورن، ویمبلدون، سیتی اوپن واشینگتن و راجرز کاپ مونترال شرکت کرد اما به دستاورد قابل توجهی نرسید و حالا در پی بازگشت به رقابت‌های انفرادی است. قهرمان دو دوره ویمبلدون از ماه گذشته به مسابقات انفرادی هم بازگشته است؛ او در دور اول مسترز سینسیناتی از ریچارد گاسکۀ فرانسوی شکست خورد و در اوپن وینستون سالم هم با قبول شکست برابر تنیس ساندگرن آمریکایی از دور رقابت‌ها کنار رفت. این تنیسور بریتانیایی برای اولین بار و پس از حضور در چلنجر مونسِ ۲۰۰۵ بار دیگر در چلنجر تور شرکت کرد و موفق شد تا در دو دیدار نخستش در مایورکا طی دو ست پیاپی ابتدا عمران سیبیل فرانسوی را با نتایج ۰-۶ و ۱-۶ و سپس نوربرت گومبس اسلواک را با نتایج ۳-۶ و ۴-۶ شکست دهد و به دور سوم راه یابد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار