20/04/2024

جوکوویچ باید پدر و مادرش را ساکت کند

  • توسط فرزین
  • 25/06/2020
  • 0

صحبت های جنجالی والدین نواک جوکوویچ درباره اسطوره سوئیسی دنیای تنیس همچنان ادامه دارد.

والدین نواک جوکوویچ همه تلاششان را می کنند تا صحبت های تندی علیه راجر فدرر مطرح کنند اما به شکلی غیر مستقیم، آنها فرزند خود و وجهه او را مورد آسیب قرار می دهند. به ویژه در این روزها که نواک مورد هجمه های شدید انتقادی درباره نظراتش پیرامون مسابقات یو اس اوپن و رعایت نکردن پروتکل ها در تور آدریا است.

در یک گفتگوی اخیر، سردیان جوکوویچ، یک بار دیگر به اسطوره سوئیسی تنیس حمله کرد و گفت: «در زندگی مسائل مهم تری از تنیس وجود دارد و این کمی عجیب است که راجر در 40 سالگی هنوز مشغول تنیس بازی کردن است. نواک بهترین شخصیت را برای من و همسرم به وجود آورده است.
راجر هنوز در سطح بالایی است و در بین برترین های دنیا قرار دارد اما این زمان زیادی طول نخواهد کشید و حقیقت همین است. نوله و فدرر به یکدیگر احترام می گذارند اما من واقعا نمی فهمم که او چرا هنوز در 40 سالگی بازی می کند. من فکر می کنم فدرر نمی تواند تحمل کند که هم رافائل نادال و هم نواک جوکوویچ از او بهتر هستند و این را قبول نمی کند که آنها، او را کنار می زنند. برو رفیق، بچه هایت را بزرگ کن، کار دیگری انجام بده، به اسکی برو، یا چیزهای دیگر.
تنیس به اندازه عمر نیست و فقط یک تفریح است. الان ما انتهای راه تو را می بینیم. فدرر تنها یک تنیسور معمولی است.»
این کلمات کاملا در تناقض است با صحبت های چند روز قبل نوله، که گفته بود: « راجر فدرر بزرگ ترین بازیکن تنیس تاریخ است و رسیدن این عنوان به فدرر، من را متعجب نمی کند. او احتمالا قوی ترین در تاریخ است. قوی ترین کسی است که من او را راکت به دست دیده ام.»
جوکوویچ که طراح تورنمنت آدریا تور بود و در بین برگزار کنندگان آن قرار داشت، به خاطر اتفاقاتی که در نخستین روزهای این تورنمنت افتاد، به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و به دلیل رعایت نکردن اصول ایمنی و پروتکل های فاصله گذاری اجتماعی، هجمه های بسیاری به سوی او روانه شده است. همچنین دیگر تنیسورها به صحبت های او درباره رقابت های یو اس اوپن انتقاد کرده اند.

جوکوویچ حالا باید والدین خود را در صحبت علیه راجر فدرر به سکوت دعوت کند. او یکی از محبوب های دنیای تنیس است ولی برای تبدیل شدن به یک قهرمان بسیار بزرگ و جذب کردن عشق مردم، نیاز است که صبر و آینده نگری داشته باشد. وقتی پدر و مادر او به انتقاد از محبوب ترین تنیسور تاریخ ادامه می دهند، جوکوویچ طبیعتا راه بسیار سختی خواهد داشت تا در فاکور محبوبیت از راجر فدرر عبور کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار