20/04/2024

جوکوویچ: اشتباه کردم؛ از همه عذر می‌خواهم

  • توسط فرزین
  • 24/06/2020
  • 0

نوواک جوکوویچ پذیرفته که ترتیب دادن تور آدریا در صربستان و کرواسی کار اشتباهی بوده و از این بابت عذرخواهی کرده است. این اتفاق پس از مثبت شدن تست کرونای 4 بازیکن از جمله خود او رخ داده است.

عصر سه شنبه، خبر مثبت بودن نتیجه تست کرونای مرد شماره یک تنیس جهان اعلام شد و علاوه بر او، گریگور دیمیتروف، بورنا کوریچ و ویکتور ترویکی هم مبتلا به کرونا تشخیص داده شدند.

جوکوویچ در یک اطلاعیه، خبر داد که خودش و همسرش یلنا که او هم به کرونا مبتلا شده، هم اکنون بدون علامت بیماری هستند و در قرنطینه شخصی به سر خواهند برد.

او گفت:«من عمیقا متاسفم که تورنمنت ما منجر به آسیب دیدن افراد شد. هر کاری که من و مسئولان در ماه گذشته انجام دادیم، با قلبی خالص و با اهداف صمیمانه انجام شد.

ما باور داشتیم که تورنمنت با تمام پروتکل های بهداشتی انجام می شود و شرایط بهداشت در منطقه ما خوب به نظر می رسید برای اینکه نهایتا مردم را به دلایل بشردوستانه متحد کنیم. اما ما اشتباه می کردیم و برای این کار خیلی زود بود. نمی توانم بیان کنم که به چه اندازه متاسف هستم به خاطر این اتفاق و هر مورد ابتلایی که گزارش شود.

 

جوکوویچ قرار بود در تورنمنت آدریا به میدان برود اما با ابتلای 6 نفر از تنیسورهایی که قرار بود در این رقابت ها به میدان بروند، این تورنمنت لغو شد.

جوکوویچ از زادار در کشور کرواسی به خانه اش در صربستان سفر کرد قبل از اینکه مورد آزمایش کرونا قرار بگیرد. او تاکید کرد که بقیه این تورنمنت کنسل شده و همچنین برای تمام افراد آرزو کرد که یک ریکاوری کامل داشته باشند.

«اگر شما در تور آدریا شرکت کردید یا اطراف هر کدام از شرکت کننده ها بودید، لطفا تست کرونا بدهید و به فاصله گذاری اجتماعی توجه کنید. برای کسانی که در بلگراد و زادار هستند، ما در آینده بسیار نزدیک منابع بهداشتی و سلامتی به اشتراک خواهیم گذاشت. بقیه تورنمنت لغو شده و ما تمرکزمان را روی همه افرادی که مبتلا شده اند خواهیم گذاشت. من برای همه شان دعا می کنم که کاملا بهبود پیدا کنند.

این رویداد که در حضور جمعیت و با کمترین نشانه های رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد، از سوی دیگر بازیکنان مورد انتقاد قرار گرفت. نیک کیرگیوس این تصمیم را ابلهانه خواهند و دن اوانز، مرد شماره یک بریتانیا نیز به انتقاد از آن پرداخت.

با توجه به جو ایجاد شده، به نظر نمی رسد موج انتقادات از مرد شماره یک تنیس جهان به این زودی فروکش کند؛ حتی با وجود اینکه جوکوویچ خیلی صمیمانه و قلبی به خاطر کار اخیرش عذرخواهی کرده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار