29/03/2024

جوکوویچ از شر کرونا خلاص شد

  • توسط فرزین
  • 03/07/2020
  • 0

تست کرونا نوواک جوکوویچ، تنیسور شماره 1 جهان  و همسرش منفی اعلام شد. این در حالیست که در طول 10 روز اخیر که جوکوویچ به این ویروس مبتلا شده، این دو با یکدیگر در ارتباط بوده اند ولی به نظر می‌رسد که بیماری را پشت سر گذاشتند.

تنیسور صرب رقابتی را تحت عنوان تور آدریا در کشورش و همینطور کرواسی ترتیب داده بود و تنیسور‌های بسیاری از سرتاسر جهان برای شرکت در مسابقات راهی این دو کشور شده بودند. با این حال موضوع فاصله گذاری اجتماعی بین تنیسورها رعایت نشده بود. یک مراسم خیریه توسط جوکوویچ با حضور جمعیت زیادی برگزار شد، تنیسورها با یکدیگر بسکتبال بازی کردند و همچنین در کلوپ‌های شبانه حضور یافتند. همین باعث شد که تست کرونا چندین تنیسور از جمله جوکوویچ مثبت اعلام شد و فشارها و انتقادات نسبت به او به اوج برسد.

حال پس از گذشت 10 روز پس از بیانیه ابتلای آنها به این ویروس، بیانیه دیگری از سوی آنها منتشر شده که خبر از درمان آنها می‌دهد. در این بیانیه آمده:” تست کووید 19 نوواک و همسرش ایلنا منفی اعلام شده است. این نتیجه از آزمایشاتی که امروز هر دو در بلگراد پشت سر گذاشتند مشخص شده است.”

جوکوویچ و همسرش در این مدت خود را در پایتخت صربستان قرنطینه کرده بودند و سعی کردند جلوی انتشار بیشتر ویروس را گرفته و مدت درمان خود را سپری کنند. این خبر در حالی منتشر می‌شود که جرقه های شیوع دوباره کرونا در صربستان جدی شده و قوانینی مثل گذاشتن ماسک در مکان های عمومی و حفظ فاصله ها، دوباره وضع شده است.

جوکوویچ چهارمین بازیکن تنیس است که پس از حضور در مسابقات آدریا به این ویروس مبتلا شده است. پیش از او، گریگور دیمیتروف، بورنا کوریچ و ویکتور ترویکی نیز با تست مثبت کرونا روبرو شده بودند. همچنین گوران ایوانیسوویچ، مربی جوکوویچ نیز به این ویروس مبتلا شده بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار