29/03/2024

سوارز ناوارو به دلیل کم کاری در یو اس اوپن، ۴۰ هزار دلار جریمه شد

  • توسط سروش
  • 31/08/2019
  • 0

بار دیگر جریمه‌ای چند هزار دلاری برای یکی از تنیسورهای حاضر در گرند اسلم‌ها در نظر گرفته شده و این بار سوارز ناوارو است که روز پنجشنبه به دلیل تلاش نکردن در مسابقه یو اس اوپنش، ۴۰ هزار دلار جریمه شده است.

سوارز ناوارو جریمه شد

این تنیسور اسپانیایی که شانس بیست و هشتم قهرمانی در یو اس اوپن محسوب می‌شد بعد از شکست ۶-۲ در ست اول، به سبب اندک مصدومیتی که از ناحیه کمرش احساس می‌کرد، از بازی کناره‌گیری کرد تا تیمئا بابوس به دور دوم این رقابت‌ها صعود کند. سوارز ناوارو که شانس اعتراض به این تصمیم یو اس اوپن را دارد، با وجود شکستی که در دور اول آخرین گرند اسلم سال متحمل شد، اما ۵۸ هزار دلار از حضور در این مسابقات به دست آورده است. سورن فریمل که یکی از داوران این مسابقات است، سوارز ناوارو را به «نداشتن استانداردهای حرفه‌ای لازم برای شرکت در این رقابت‌ها» محکوم کرد. از این رو کارلا به دلیل نقض قوانین دور اول یو اس اوپن جریمه شد. پیش از آغاز فصل ۲۰۱۸ این قانون در گرند اسلم‌ها شکل گرفت که اگر بازیکنی با وجود مصدومیت به مسابقات وارد شود و در دور اول کناره‌گیری کند، دیگر جایی در جدول رقابت‌ها نخواهد داشت.

سوارز ناوارو

سوارز ناوارو هم ابتدای این ماه در زمین سخت تورنتو به دلیل مصدومیت از رقابت‌ها کناره‌گیری کرده بود. او روز پنجشنبه در توییتی نوشت:

با دردی که از ناحیه کمرم احساس می‌کردم هفته بسیار سختی را پشت سر گذاشتم. ما از صمیم قلبمان تلاش می‌کنیم تا نتایج خوبی به دست آوریم اما در اولین بازی‌ام در نیویورک همه چیز بد پیش رفت.

این درحالی است که جولای امسال، آنا تاتیشویلی آمریکایی در اولین تورنمنتش بعد از اکتبر ۲۰۱۷ شرکت کرد و باوجود شکست با نتایج ۶-۰ و ۶-۱ در دور اول اوپن فرانسه، جایزه ۵۰ هزار دلاری این گرند اسلم را دریافت کرد. برنارد تومیک هم ماه گذشته بعد از شکستی سه سته در ویمبلدون که تنها ۵۸ دقیقه به طول انجامید، جایزه ۵۵ هزار دلاری‌ این رقابت‌ها را دریافت کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار