25/04/2024

تور جهانی تنیس ۲۰۲۰ | پیروزی رافائل نادال و تیم در روز اول

  • توسط تیم محتوای تنیس فارسی
  • 16/11/2020
  • 0
تور جهانی تنیس ۲۰۲۰

مسابقات فینال تور جهانی تنیس ۲۰۲۰ یا مسابقات تور ATP مسابقه‌ای است که در آن هشت تنیسور برتر سال با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا تکلیف قهرمان این تورنومنت نیز مشخص گردد. به گزارش تنیس فارسی این مسابقات در روز نخست برگزار شد که رافائل نادال و دومینیک تیم در مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

ورود به سایت بتکارت

همانطور که در خبرهای قبلی سایت تنیس فارسی گفتیم این مسابقات از ۱۵ الی ۲۲ نوامبر سال ۲۰۲۰ معادل ۲۵ آبان تا ۲ آذر ۹۹ به مدت یک هفته برگزار می‌شود و به جز آندری روبلوف روس و دیگو شوارتزمن آرژانتینی باقی افراد حداقل یک بار در این تورنومنت حضور داشته اند که در ادامه گروه بندی مسابقات امسال را نیز برای شما بیان خواهیم کرد.

مشخص شدن گروه‌بندی رقابت مردان تور جهانی تنیس ۲۰۲۰

در ابتدا نگاهی خواهیم داشت به نتایج این مسابقات در گروه دوم- روز اول:

دومینیک تیم – استفانوس سیتسیپاس

در مسابقه اول دومینیک تیم اتریشی موفق شد استفانوس سیتسیپاس را از پیش رو بردارد. مرد شماره ۳ تنیس جهان کار بزرگی را در این مسابقه انجام داد و قهرمان دوره پیش مسبقات تور جهانی را شکست داد. تنیس ‌باز اتریشی که سال گذشته در فینال این رقابت‌ها از حریف یونانی شکست خورده بود، ست اول را در تای‌بریک به سود خود خاتمه داد، اما در ست دوم ۶ بر ۴ مغلوب قهرمان دوره گذشته شد تا کار به ست سوم کشیده شود. در ست سوم، تیم بازیکن برتر میدان بود و با پیروزی ۶ بر ۳ در این ست توانست اولین پیروزی خود در گروه دوم مسابقات (گروه “لندن ۲۰۲۰”) را به دست بیاورد.

تور جهانی تنیس ۲۰۲۰

رافائل نادال – آندری روبلف

مسابقه دوم بین رافائل نادال اسپانیایی و آندری روبلف از کشور روسیه برگزار شد. در این دیدار مرد شماره دو تنیس جهان موفق شد حریف خود را شکست دهد تا اولین گام خود برای ادامه راه را محکم بردارد. نادال که به دنبال اولین عنوان خود در مسابقات فینال تور جهانی است و تا به حال موفق نشده به مقام قهرمانی در این رقابت‌ها دست پیدا کند در این مسابقه کار چندان دشواری در پیش نداشت و حریف جوان خود را در مدت زمان یک ساعت و ۱۸ دقیقه و با نتایج ۶ بر ۳ و ۶ بر ۴ از پیش رو برداشت.

همان طور که گفته شد رافائل نادال تا به حال موفق نشده علیرغم قهرمانی‌های بی شماری که در کارنامه ورزشی خود دارد، به قهرمانی در تور جهانی دست پیدا کند و به همین خاطر انگیزه مضاعفی برای قهرمانی در این تورنومنت دارد. او تا به حال دو بار در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۳ موفق شده به فینال راه پیدا کند که در هر دو بازی شکست خورده و جام را از دست داده است.

باتوجه به نتایج به دست آمده نادال در پایان روز اول مسابقات باتوجه به پیروزی در دو ست متوالی در جایگاه اول قرار گرفت. تیم، سیتسیپاس و روبلف هم به ترتیب در رده‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند تا در ادامه بازی‌ها دید که نتایج به چه صورتی رقم خواهد خورد.

در ادامه مسابقات فینال تور جهانی از ساعت ۱۷:۳۰ امروز به وقت ایران نواک جوکوویچ در گروه اول مسابقات با دیگو شوارتزمن از کشور آرژانتین دیدار می‌کند و دنیل مدودف روس از ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف ساشا زورف قهرمان سال ۲۰۱۸ خواهد رفت.

تور جهانی تنیس ۲۰۲۰

بد نیست بدانید گروه‌بندی مسابقات امسال به شرح زیر است:

گروه توکیو ۱۹۷۰

  • نواک جوکوویچ
  • دنیل مدودف
  • الکساندر زورف
  • دیه‌گو شوارتزمن

گروه لندن ۲۰۲۰

  • رافائل نادال
  • دومینیک تیم
  • استفانوس سیتسیپاس
  • آندری روبلف

در ادامه شما می‌توانید اخبار این مسابقات و دیگر تورنومنت‌های مطرح تنیس را در سایت تنیس فارسی
که سایت تخصصی در حوزه ورزش تنیس است را دنبال کنید.
همچنین برای پیش بینی این مسابقات همراه ما باشید

ورود به سایت بتکارت

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار