25/04/2024

مسابقات تنیس لندن؛ شکست کایل ادموند از کشور میزبان مقابل استفانوس تسیتسیپاس

  • توسط سروش
  • 21/06/2019
  • 0

در دور اول رقابت های تنیس لندن، استفانوس تسیتسیپاس یونانی موفق به شکست کایل ادموند از بریتانیا شد. تنیسور مشهور یونانی توانست در دو ست و با نتایج 6-3 و 7-5 ادموند را از پیش رو بردارد و به دور بعد صعود کند.

شکست کایل ادموند مقابل تنیسور یونانی

رقابت این دو تنیسور در روز چهارشنبه و در حالی که در ست دوم پیگیری می شد، به علت بارش شدید باران نیمه تمام به پایان رسیده بود. استفانوس 20 ساله در دور یک هشتم این مسابقات به مصاف «جرمی چاردی» از کشور فرانسه خواهد رفت. در دیگر رقابت جذاب این تورنمنت تنیس، اندی ماری پس از پنج ماه مصدومیت در مسابقات دوبل به میدان خواهد رفت. ماری در کنار فلیسیانو لوپز از اسپانیا بار دیگر به میادین تنیس بازگشته است. مسابقه دوبل این دو با تنیسورهایی از کشور کلمبیا به نام های خوان سباستین کوبال و رابرت فرح خواهد بود. کایل ادموند در رقابت های آزاد تنیس فرانسه (French Open)دچار مصدومیت جزیی از ناحیه زانو شده بود و پس از این مصدومیت بود که پا به رقابت های لندن گذاشت.

کایل ادموند

کایل ادموند، تنیسور اهل یورک شایر تمام تلاش خود را به کار بست تا مقابل تسیتسیپاس به پیروزی برسد ولی در آخر در دو ست مغلوب حریف یونانی خود شد. بازی این دو تنیسور برخلاف جدال نیمه تمام روز قبلشان در هوایی آفتابی و مطبوع برگزار شد. ادموند که در حال حاضر و با دوری اندی ماری در رتبه 30 بهترین تنیسورهای جهان و اول بریتانیا قرار دارد، بازی پایاپایی را با تسیتسیپاس در ست دوم به معرض نمایش گذاشت و با اختلاف ناچیزی در امتیاز 7 بازی را به حریف 20 ساله خود واگذار نمود. در دیگر دیدارها، مارین چیلیچ‌ 30 ساله از کرواسی که سابقه قهرمانی در مسابقات اوپن آمریکا در سال 2014 را در کارنامه افتخارات خود دارد توانست بر گارین، تنیسوری از کشور شیلی فائق آید و به دور بعد صعود نماید. کوین اندرسون از آفریقای جنوبی نیز با برتری برابر کامرون نوری از بریتانیا به دور یک هشتم تنیس لندن صعود کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار