24/04/2024

بررسی مسابقات یک چهارم نهایی تنیس سینسیناتی

  • توسط سروش
  • 17/08/2019
  • 0

جمعه شب، تمامی تنیسورهای باتجربه و جوان حاضر در تنیس سینسیناتی برای رسیدن به جمع چهار نفر پایانی هفتمین مسترز ۱۰۰۰ امتیازی فصل تلاش می کنند.

بازی های یک چهارم نهایی تنیس سینسیناتی

یوشینیتو نیشیوکای ژاپنی با مرد شماره ۱۶ تنیس جهان یعنی دیوید گوفین بلژیکی مصاف خواهد داد. نیشیوکا ابتدا هم وطنش کی نیشیکوری که شانس پنجم قهرمانی در این مسابقات بود را شکست داد و با پیروزی برابر الکس دی مینار در دور سوم، به یک چهارم نهایی رسید. گوفین هم تلاش می کند تا برای دومین سال پیاپی به نیمه نهایی تنیس سینسیناتی برسد. او سال گذشته در ست دوم نیمه نهایی برابر راجر فدرر، نتوانست به مسابقه ادامه دهد و بازی را نیمه کاره رها کرد. در دیگر دیدار این مرحله، روبرتو باوتیستا آگوتِ اسپانیایی به مصاف ریچارد گاسکه فرانسوی می رود. باوتیستا آگوت که امسال در ویمبلدون برای اولین بار به نیمه نهایی یک گرند اسلم رسیده بود، در تلاش است تا پس از رسیدن به نیمه نهایی رولکسِ مسترز شانگهای در سال ۲۰۱۶، برای سومین بار به نیمه نهایی یک مسترز ۱۰۰۰ امتیازی برسد. گاسکه هم سعی می کند تا بهترین تورنمنت فصلش را رقم بزند؛ این تنیسور ۳۱ ساله فرانسوی پس از عمل جراحی ران پایش در ژانویه، پیش از حضور در سینسیناتی تنها ۲۱ مسابقه انجام داده است (۱۰ برد و ۱۱ باخت) و می خواهد تا پس از لیبما اوپن به دومین نیمه نهایی فصلش برسد.

تنیس سینسیناتی ریچارد گاسکه

نواک جوکوویچ، مرد شماره یک تنیس جهان و مدافع عنوان قهرمانی که سال گذشته برای اولین بار برنده تنیس سینسیناتی شد، تنها تنیسور باقی مانده از بین هشت شانس اول قهرمانی در این تورنمنت است. او در این مرحله به مصاف لوکاس پولیه فرانسوی می رود که پیش تر در نیمه نهایی اوپن استرالیا در سه ست پیاپی شکستش داده بود. آندری روبلف روس که پیش از این دوبار به فینال های Next Gen ATP رسیده است، پنج شنبه شب موفق به شکست دادن قهرمان هفت دوره تنیس سینسیناتی و مرد شماره سه جهان یعنی راجر فدرر شد. او در یک چهارم نهایی مقابل هم وطنش دنیل مدودف، مرد شماره هشت دنیای تنیس و برترین تنیسور روسیه قرار می گیرد. مدودف هم که سابقه حضور در فینال های سال ۲۰۱۷ Next Gen ATP را در کارنامه دارد، در فینال سیتی اوپن ۲۰۱۷ به کیریوس باخته و هفته گذشته نیز در راجرز کاپ مغلوب نادال شده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار