25/04/2024

قهرمانی تیم دوبل شاران و زلینای در مسابقات تنیس اوپن سن پترزبورگ

  • توسط مینا
  • 22/09/2019
  • 0

دیویج شاران و ایگور زلینای شاید بهتر باشد از این به بعد بازی کردن در کنار یکدیگر در بخش دوبل مسابقات تنیس را بیشتر از این‌ها امتحان کنند. این زوج هندی-اسلوواک موفق شد روز یکشنبه در بخش دوبل مسابقات تنیس اوپن سن پترزبورگ به قهرمانی برسند.

قهرمانی شاران و زلینای در تنیس اوپن سن پترزبورگ

این اتفاق در حالی رخ داد که شاران و زلینای بازی در کنار یکدیگر را برای اولین‌بار تجربه می‌کردند. این زوج که سن بالایی هم دارند در دیدار فینال تنیس اوپن سن پترزبورگ ، تیم قدرتمند ایتالیایی متشکل از متئو برتینی و سیمونه بوللی را با نتایج ۶-۳، ۳-۶، ۱۰-۸ شکست دادند و جام قهرمانی مسابقات دوبل تنیس اوپن سن پترزبورگ را بالای سر بردند. برتینی و بوللی در ست نخست دوبار حریفان خود را بریک کردند اما شاران و زلینای در ست دوم با یک بریک دیرهنگام به بازی برگشتند و در تای بریک مسابقه همان مچ پوینت اول خود را به امتیاز تبدیل کردند تا پیروزی این دیدار لقب بگیرند. این تیم اکنون هر چهار دیدار خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است. شاران پس از پایان این مسابقه به‌یادماندنی خود گفت:

من خیلی از این تورنومنت خوشم می‌آید. اینکه موفق شدم جام قهرمانی را در این مسابقات بالا ببرم فوق‌العاده است.

تنیس اوپن سن پترزبورگ

با این پیروزی شاران رکورد خود در بازی‌های فینال مسابقات ATP را به پنج پیروزی و دو شکست ارتقا داد. زلینای نیز که در گذشته در چهار فینال شکست خورده بود موفق شد نخستین قهرمانی خود را کسب کند. شاران و زلینای اکنون ۲۵۰ امتیاز رنکینگ دوبل ATP را کسب خواهند کرد و باید جایزه ۶۶ هزار دلاری را بین خود تقسیم نمایند. زلینای نیز در صحبت‌های خود پس از قهرمانی در تنیس اوپن سن پترزبورگ گفت:

حس خیلی خوبی دارم زیرا این اولین قهرمانی من در ATP است و زمان زیادی برای آن صبر کرده بودم. ما در تمام طول این هفته خیلی خوب بازی کردیم.

برتینی و بوللی نیز برای اولین ‌بار بود که در یک تیم دوبل کنار هم بازی می‌کنند. این دو نیز ۱۵۰ امتیاز رنکینگ دوبل و ۳۴ هزار دلار را در مجموع دریافت کردند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار