25/04/2024

برونئو، مربی بیانکا آندرسکو: او مانند یک جنگجو و مبارز خیابانی عمل می‌کند

  • توسط سروش
  • 08/09/2019
  • 0

بیانکا آندرسکو همچنان در حال طی کردن پله‌های ترقی است. او موفق شد در اولین حضورش در دور اصلی یو اس اوپن جواز حضور در هفته دوم رقابت‌ها را به دست آورد و با پیروزی در یک چهارم نهایی و نیمه نهایی مقابل بلیندا بنچیچ، به دیدار فینال صعود کند. آندرسکو حالا باید مقابل برنده ۲۳ دوره گرند اسلم‌ها یعنی سرنا ویلیامز رو به رو شود.

تمجید مربی بیانکا آندرسکو از شاگردش

سیلوین برونئو از نوجوانی، مربی قهرمان ایندین ولز و راجرز کاپ امسال بوده و امیدوار است تا شاگردش در این گرند اسلم افتخارآفرینی کند:

ما در تمام فراز و نشیب‌های این سال‌ها کنار هم بودیم و از ابتدای سال ۲۰۱۸ برای رسیدن به چنین جایگاهی تلاش کردیم.

پاییز گذشته بیانکا آندرسکو رنکینگ ۲۴۳ جهانی را در اختیار داشت اما برونئو باور داشت که او می‌تواند سیر صعودی‌اش را ادامه دهد و حالا به نخستین فینال گرند اسلمش برسد. وی افزود:

بیانکا فردا مسؤلیت سنگینی را به عهده دارد. او با وجود اینکه بسیار جوان است اما یک جنجگو و جنگندۀ خیابانی است و در بازی‌هایش تلاش بسیاری می‌کند. به او ایمان دارم و می‌دانم که فردا با تمام وجودش در زمین حاضر خواهد شد. یک تنیسور دیگر هم در زمین است که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد اما مطمئنم بیانکا در زمین حاضر می‌شود تا توانایی‌هایش را به همه ثابت کند.

حریف بیانکا آندرسکو در فینال سرنا ویلیامزی است که شش دوره قهرمان این رقابت‌ها شده و با شکست الینا اسویتولینا در نیمه نهایی، دهمین فینال یو اس اوپنش را تجربه خواهد کرد. در حالی‌که اسویتولینا زیر فشار شوت‌های سرنا دوام نیاورد، برونئو معتقد است آندرسکو در دفاع و حمله به خوبی از پس ویلیامز بر می‌آید و برای دیدار بامداد یکشنبه مقابل بانوی شماره یک سابق جهان آماده است:

به عنوان یک ورزشکار، او بسیار قدرتمند و سریع است و به خوبی زمین را پوشش می‌دهد. از منظر روحی و روانی هم او تنیسوری رقابتی است که از هیچ چیز نمی‌ترسد و همواره در راه رسیدن به هدفش می‌جنگد.

بیانکا آندرسکو

بیانکا آندرسکو در دیدار نیمه نهایی موفق شد تا با عملکرد خوبی که علی‌الخصوص در ست دوم مقابل بلیندا بنچیچ به نمایش گذاشت او را شکست دهد و به فینال صعود کند. برونئو افزود:

من بزرگ‌ترین هوادار بازی‌های او هستم. به نظرم او دست‌های فوق العاده‌ای دارد و به خوبی تنیس را می‌شناسد. او با توجه به شرایط بازی ضربات متفاوتی می‌زند و همین مسئله است که تفاوت او را نسبت به سایر تنیسورها نشان می‌دهد.

آندرسکو در مورد نترس بودنش می‌گوید:

فکر می‌کنم تنها چند نفر مثل من هستند و دلیل این کارم علاقه‌ای است که به بازی دارم و برای اینکه نبازم بهترینِ خودم را به نمایش می‌گذارم. انتظارت بالایی از خودم دارم و این فشار در بازی به من کمک می‌کند.

آندرسکو برخلاف دیگر فینال‌ها فشار زیادی را در یو اس اوپن حس نمی‌کند و این می‌تواند به او کمک کند. برونئو در این‌باره می‌گوید:

این دیدار مثل سایر بازی‌ها نیست اما سعی می‌کنیم تا اینگونه در آن حاضر شویم. به نظرم برای او مهم است تا راهی را که از ابتدای سال در پیش گرفته به سرانجام خوبی برساند. اگر او فردا به خوبی رقابت کند و به خودش باور داشته باشد قطعا فردا تفاوتی با سایر روزها ندارد. گرچه یکی از اسطوره‌های دنیای تنیس رو به روی او قرار دارد، اما تفاوتی در تلاش بیانکا برای رسیدن به خواسته‌اش ایجاد نخواهد کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار