19/04/2024

بیانکا آندرسکو به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در مسابقات انفرادی فدکاپ حاضر باشد

  • توسط مینا
  • 06/02/2020
  • 0

بیانکا آندرسکو ، قهرمان مسابقات تنیس اوپن ایالات متحده آمریکا به دلیل طی کردن دوران نقاهت مصدومیت زانو از ترکیب انفرادی تیم ملی کانادا در آیین قرعه‌کشی روز پنجشبه از حضور در مرحله انتخابی مسابقات فد کاپ کنار رفت.

مصدومیت بیانکا آندرسکو

آندرسکو که بعد از مصدومیت زانو در فینال WTA در شنزن چین در سه ماه گذشته نتوانسته در مسابقه‌ای حاضر باشد، اگر کانادا در بیل بتواند سوئیس را از پیش رو بردارد این تنیسور خواهد توانست در تنیس دو نفره همراه با گابریلا دابروسکی شرکت نماید. هفته گذشته فدراسیون تنیس کانادا نام بیانکا آندرسکو را به عنوان بازیکن شماره ۶ جهان در لیست تیم ملی تنیس کانادا قرار داد اما گفته که این تنیسور ۱۹ ساله تنها در شرایطی اولین دیدار فصل خود را انجام خواهد داد که مصدومیت زانویش به بهبودی کامل برسد. آخرین حضور بیانکا آندرسکو برای تیم ملی کانادا به مرحله پلی‌آف مسابقات گروه جهانی سال گذشته مقابل تیم ملی هلند برمی‌گردد که او توانست در اولین و سومین دیدار خود برنده باشد و به تیم برای کسب پیروزی ۴ بر ۰ کمک کند.

بیانکا بیانکا آندرسکو

پیروز مسابقات روزهای ۷ تا ۸ فوریه در بیل برای حضور در مرحله نهایی مسابقات فینال در بوداپست مجارستان که در ماه آوریل برگزار می‌شود انتخاب خواهد شد. لازم به ذکر است بیانکا آندرسکو در ۱۶ ژوئن سال ۲۰۰۰ در منطقه تورنهیل ایالت اونتاریو کانادا به دنیا آمد. پدر او در سال ۱۹۹۴ توانست کاری برای خود در کشور کانادا بیابد و در همین سال از رومانی به کانادا مهاجرت کرد. پدر آندرسکو مهندس مکانیک یک شرکت اتومبیل‌سازی در کانادا شده بود اما مادرش در یکی از بانک‌های رومانی کار می‌کرد. خانواده او وقتی این تنیسور ۶ سالش بود بار دیگر به روسیه بازگشتند تا مادرش کارهای تجاری را نیز بتواند انجام دهد. اما ۲ سال و ۶ ماه بعد به کانادا بازگشتند. این تنیسور ۱.۷۰ متری در سال ۲۰۱۷ وارد دوران حرفه‌ای تنیس خود شد.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار