18/04/2024

برنا کوریچ به مرحله نیمه نهایی مسابقات اوپن سن پترزبورگ صعود کرد

  • توسط مینا
  • 22/09/2019
  • 0

برنا کوریچ کروات، سید چهارم مسابقات اوپن سن پترزبورگ پس از آن‌که روز جمعه موفق شد کسپر رود نروژی را با نتایج ۳-۶، ۷-۵، ۶-۳ از پیش رو بردارد برای سومین‌بار در سال جاری مجوز حضور در مرحله نیمه نهایی یک تورنومنت ATP را کسب کرد.

پیروزی برنا کوریچ

تا قبل از هفته جاری، برنا کوریچ ۲۲ ساله موفق نشده بود از ماه ژوئن به این طرف در دو مسابقه پیاپی به پیروزی برسد اما اکنون موفق شده با کسب سه برد متوالی، رکورد خودش در فصل جاری را به ۲۵ پیروزی و ۱۵ شکست ارتقا دهد. برنا کوریچ در مسابقات تنیس قهرمانی دوبی در ماه فوریه نیز به جمع چهار نفر برتر راه یافته بود و با شکست برابر راجر فدرر از دور مسابقات کنار رفت. او ماه ژوئن در اوپن لیبما نیز موفق به تکرار این دستاورد شد اما برابر مانارینو نتیجه را واگذار کرد. برنا کوریچ پس از بازی اینطور صحبت کرد:

من مسابقه را خیلی خوب آغاز نکردم، فکر می‌کردم او بسیار بهتر از من بازی می‌کند. اما  پس از آن توانستم بازی خیلی بهتری و همچنین بسیار تهاجمی‌تری ارائه بدهم و فکر می‌کنم در نهایت تلاش‌هایم جواب دادند.

برنا کوریچ

کسپر رود با وجود آن‌که باز هم در کسب پیروزی برابر یک بازیکن از جمع ۳۰ نفر برتر ناکام بود (صفر پیروزی و دوازده شکست) اما توانست جایگاه خود برای کسب سهمیه حضور در مسابقات ATP Finals جوانان را که از پنجم تا نهم نوامبر در میلان برگزار خواهد شد تثبیت کند. رود در حال حاضر رده ششم جدول کسب سهمیه مسابقات میلان را در اختیار دارد. در این رده‌بندی ۷ بازیکن زیر ۲۱ سال سهمیه حضور در این رویداد را کسب خواهند کرد. برنا کوریچ نیز در دیدار مرحله بعد خود باید به مصاف ژائو سوسا از پرتغال برود. سوسا سید ششم و قهرمان سال ۲۰۱۰ مسابقات سن پترزبورگ یعنی میخاییل کوکوشکین را با نتایج ۷-۶ (۸-۶)، ۶-۲ از پیش رو برداشت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار