20/04/2024

قهرمانی راجیو رام و جو سالزبری در تنیس دو نفره مردان مسابقات اوپن استرالیا

  • توسط سروش
  • 05/02/2020
  • 0

تصمیم راجیو رام آمریکایی برای تمرکز روی تنیس دو نفره هنگامیکه او با هم‌بازی انگلیسی خود جو سالزبری وارد میدان شد موجبات موفقیت او را فراهم آورد و این دو بازیکن قهرمانی تنیس دو نفره مردان مسابقات اوپن استرالیا را بدست آوردند.

اوپن استرالیا ؛ قهرمانی راجیو رام و جو سالزبری در تنیس دو نفره

آن‌ها از همان ست اول بازی توانستند بر مکس پورسل و لوک سیویل، زوج استرالیایی که با وایلد کارت در این بازی‌ها حاضر شده بودند کنترل داشته باشند و در زمین رود لور آرنا و در عرض فقط ۷۰ دقیقه در دو ست با نتایج ۶-۴ و ۶-۲ بر این دو بازیکن غلبه کنند. این دومین عنوان قهرمانی گرند اسلم رام بود – او سال گذشته در رقابت‌های تنیس دو نفره میکس اوپن استرالیا موفق شد با باربورا رجسیکوا عنوان قهرمانی را بدست آورد و رجسیکوا با موفقیت توانست از این عنوان دفاع کند و به همراه نیکولا مکتیچ در همان زمان و در کمتر از ۲۴ ساعت از زمان برگزاری تنیس دو نفره پیروزی را از آن خود کند. رام ۳۵ ساله اولین بازیکن مرد آمریکایی است که از زمان قهرمانی برادران برایان در سال ۲۰۱۳ توانسته فاتح تنیس دو نفره مردان مسابقات تنیس اوپن استرالیا باشد.

اوپن استرالیا

جمی ماری آخرین قهرمان انگلیسی این رقابت بود که به همراه برونو سوارس برزیلی در سال ۲۰۱۶ موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. این مسابقه اولین رقابت فینال گرند اسلم سالزبری بود. او در فینال‌های ATP آمار ۲ پیروزی و ۲ شکست را از خود به جای گذاشته و سال گذشته به همراه رام توانست در دوبی امارات و وینا اتریش ۲ عنوان قهرمانی بدست آورد. این هشتمین گرنداسلم او محسوب می‌شود و پنجمین باری است که با رام همبازی می‌شود. لازم به ذکر است راجیو رام و جو سالزبری در مرحله یک چهارم نهایی هنری کونتینن و جان لنارد استروف را شکست دادند و در مرحله نیمه‌نهایی موفق شدند الکساندر بابلیک و میخائیل کوکوشکین از قزاقستان را از پیش رو بردارند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار