24/04/2024

زوج استسور و رام به نیمه نهایی بخش میکس اوپن آمریکا رسیدند

  • توسط مینا
  • 05/09/2019
  • 0

سم استسور و راجیو رام شانس سوم قهرمانی در میکس اوپن آمریکا موفق شدند با پیروزی برابر زوج دمی شورس و هانری کونتینن شانس ششم قهرمانی، به نیمه نهایی بخش میکس این رقابت‌ها صعود کنند.

استسور و رام به فینال میکس اوپن آمریکا صعود کردند

شورس و کونتینن در هر دو ست با برک کردن حریفشان از آن‌ها پیش بودند اما استسور و رام در تای برک دو بار از باختن نجات یافتند و در نهایت با نتایج ۴-۶، ۶-۴ و ۱۴-۱۲ در این بازی به پیروزی رسیدند. استسور درباره این بازی می‌گوید:

قطعا در چنین سوپر تای برکی باید از اندکی شانس بهره ببرید. سرویس زدن در این شرایط بسیار دشوار است و به ویژه برای من این کار بسیار سخت بود. هرچند در زمانی که نتیجه بازی ۹-۸ بود دو سرویس بسیار خوب زدم. در آن زمان سرویس‌های بسیار خوبی زدم و معمولاً در چنین شرایطی وقتی یارتان سرویس می‌زند، با خودتان می‌گویید: «خیلی خب، فقط این سرویس را درست بزن!» و سپس از آنجا می‌روید. البته قبول دارم بازی امشب بسیار نزدیک و سخت بود به نظرم همه ما بسیار خوب بازی کردم و می‌خواستیم نشان دهیم که چه کسی بهترین است.

زوج استسور و رام در دو دیدار نخست‌شان هیچ ستی را از دست نداده بودند؛ آن‌ها در ابتدا با نتایج ۶-۴ و ۷-۵ مقابل زوج تمام آمریکایی کایتلین کریستین و جیمز کرتانی به پیروزی رسیدند و در ادامه با نتایج ۷-۶ و ۷-۵ کریستین فلیپکنس و ادوارد راجر واسلین را در دور دوم شکست دادند. تا همین جای مسابقات هم استسور و رام عملکرد بسیار خوبی داشتند و با توجه به هماهنگی بالایی که باهم دارند بسیار قدرتمند ظاهر شدند. استسور افزود:

من و راجیو در یک زمان به این اطمینان رسیدیم که می‌توانیم در کنار هم بازی کنیم. او سابقه بازی با چندین نفر دیگر را داشت اما به دلیل مصدومیتی که در مرحله مقدماتی با آن رو به رو شد باید از مسابقات کناره‌گیری می‌کرد. با این حال، من واقعا برای بازی کردن یا نکردن در بخش میکس فکر نکرده بودم و هیچوقت هم تیمی هم نداشتم. او به من گفت که آیا در بخش میکس شرکت می‌کنی و من از او دو ساعت وقت خواستم تا در این‌باره فکر کنم. سپس به او پیام دادم که این کار را انجام خواهم داد. بنابراین به نظرم در جایگاه و زمان درستی مقابل هم قرار گرفتیم.

اوپن آمریکا

استسور و رام در نیمه نهایی میکس اوپن آمریکا ، سخت‌ترین بازیشان تا اینجا را مقابل مدافع عنوان قهرمانی یعنی بتانی ماتک ساندز و جیمی ماری انجام خواهند داد، استسور در این‌باره گفت:

کار سختی در پیش داریم و هر دوی آن‌ها تنیسورهای فوق العاده‌ای هستند. این دو، بارها در کنار هم بازی کردند و از این رو شاهد بازی سختی خواهیم بود. با این حال ما هم به خوبی بازی می‌کنیم و فکر می‌کنم هر بازی نسبت به بازی قبلی بهتر می‌شویم و این قطعا همان مسیری است که می‌خواهیم در آن قرار گیریم.

گفتنی است، دیگر دیدار مرحلۀ نیمه نهایی بخش میکس اوپن آمریکا را زوج ایوان دودیچ از کرواسی و لاتیشا چان از تایوان برابر چان هائو چینگ از تایوان و مایکل ونوس از استرالیا در روز پنج شنبه برگزار خواهند کرد. تیم میکس دودیج و چان در مرحلۀ یک چهارم نهایی توانسته بودند مقابل فابریس مارتین از فرانسه و راشل آتاوو از آمریکا با حساب ۲-۱ به پیروزی برسند و راهی دور نیمه نهایی شوند. در سوی دیگر نیز زوج هائو چینگ و ونوس نیز با برتری ۲-۰ برابر کِوتا پسچک از جمهوری چک و وسلی کولهوف از هلند، توانسته بودند جواز حضور در مرحلۀ نیمه نهایی بخش دوبل میکسِ اوپن آمریکا را به دست آورند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار