23/04/2024

نواک جوکوویچ از حضور در راجرز کاپ انصراف داد

  • توسط مریم
  • 26/07/2019
  • 0
تنیس ویمبلدون نواک جوکوویچ

مرد شماره یک تنیس جهان، اعلام کرد که در راجرز کاپ که در تورنتو و مونتریال برگزار می شود، حضور نخواهد داشت.

نواک جوکوویچ: می خواهم به بدنم استراحت بیشتری بدهم

نواک جوکوویچ، در پیامی این انصراف را تایید کرد و گفت:

متاسفم که باید از حضور در مسابقات راجرز کاپ انصراف بدهم. با تمام احترامی که به تیمم می گذارم، تصمیم گرفتم که استراحت بیشتری به بدنم بدهم تا برای مسابقات پیش رو آماده تر باشم. من کشورکانادا را دوست دارم و دوستان زیادی را در آن جا دارم که این مکان را برای من شبیه به خانه می کنند و امیدوارم در آینده در این مسابقات در مونتریال حاضر باشم.

با کنار رفتن جوکوویچ، حالا نادال نفر اول رنکینگ در این مسابقات است. این در حالی است که هفته ها پیش، مرد شماره سه تنیس جهان، راجر فدرر نیز از حضور در این مسابقات انصراف داده بود.

جوکوویچ که در آخرین مسابقات خود، موفق به کسب پنجمین ویمبلدون خود شد و راجر فدرر را در این راه مغلوب کرد، تاکنون ۴ بار نیز قهرمان راجرز کاپ شده است. وی که ۱۶ قهرمانی گرنداسلم در کارنامه دارد، خود را برای اوپن آمریکا آماده می کند و به همین دلیل، در مسابقات راجرز کاپ که از ۱۲ مرداد آغاز می شود، شرکت نخواهد کرد.

نواک جوکوویچ اسطوره نوظهور تنیس

نواک جوکوویچ اسطوره نوظهور تنیس

به غیر از جوکوویچ، خوان مارتین دل پوترو، مرد شماره ۱۲ جهان نیز از حضور در این مسابقات امتناع کرد.

گفتنی است که اوپن کانادا یا راجرز کاپ، فصل گذشته با قهرمانی رافائل نادال به پایان رسید و در این جام ۱۳۸ ساله، ایوان لندل از چک با ۶ قهرمانی، نواک جوکوویچ با ۴ قهرمانی و رافائل نادال با ۴ قهرمانی، بهترین بازیکنان تاریخ این مسابقات هستند. حالا نادال بدون حضور مرد اول و سوم جهان، به دنبال پنجمین قهرمانی خود در این مسابقات است تا اختلاف خود را برای رسیدن به پر افتخار ترین تنیسور این مسابقات، کمتر کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار