18/04/2024

سرنا ویلیامز به علت مصدومیت کمر از تنیس سینسیناتی انصراف داد

  • توسط سروش
  • 17/08/2019
  • 0

بر اساس اخبار رسیده از شهر میسون در ایالت اوهایو، محل برگزاری مسابقات تنیس مسترز ۱۰۰۰ امتیازی سینسیناتی، سرنا ویلیامز به علت مصدومیت جدی کمر از حضور در این رقابت ها انصراف داده است.

انصراف سرنا ویلیامز از تنیس سینسیناتی

سرنا ویلیامز ، قهرمان ۲۳ دوره مسابقات گرند اسلم تنیس به همان دلیل از حضور در تنیس سینسیناتی انصراف داد که روز یکشنبه در بازی فینال راجرز کاپ توان ادامه بازی را از او گرفته بود؛ مصدومیت کمر باعث شد ستاره آمریکایی در مقابل جوان کانادایی، بیانکا آندرسکو به دومی تنیس مسترز کانادا رضایت دهد. هرچند، تا پیش از این انتظار می‌رفت که سرنا برای بازی در سینسیناتی در روز سه شنبه آماده باشد. مسئولان برگزاری مسترز سینسیناتی، در تلاشی به منظور آن که سرنا حداکثر زمان لازم برای ریکاوری از مصدومیت گرفتگی عضلات کمر را در اختیار داشته باشد، اولین دیدار وی را برای دیرترین زمان ممکن برنامه ریزی کرده بودند. تصمیم ویلیامز مبنی بر انصراف از مسابقات، تنها دو ساعت پس از آن اعلام شد که مربی وی یعنی پاتریک موراتوگلو، ویدیویی در اکانت توئیتر خود قرار داد که آماده شدن تنیسور ۳۷ ساله برای مسابقات را نشان می‌داد. سرنا ویلیامز ، سه شنبه شب و تنها اندکی پیش از آغاز بازی برنامه ریزی شده اش در برابر زرینا دیاز، با انتشار یک بیانیه، کناره گیری اش از تنیس سینسیناتی را اعلام کرد. سرنا که در گذشته دو بار قهرمانی این مسابقات را تجربه کرده بود با یک بازنده خوش شانس، جسیکا پگولا جایگزین خواهد شد.

متن بیانیه ویلیامز که توسط مسئولان برگزاری مسابقات سینسیناتی منتشر شده به صورت زیر است:

از اینکه باید کناره گیری خود از مسابقات اوپن غرب و جنوب اعلام کنم، بسیار ناراحت هستم. زیرا سینسیناتی یکی از تورنمنت هایی است که به شدت عاشق بازی کردن در آن هستم. روز یکشنبه به شهر میسون (محل برگزاری مسابقات) آمدم و تمام تلاش خودم را کردم تا برای بازی امشب آماده باشم و حتی پس از تمرینم در صبح امروز نیز امیدوار بودم، اما متاسفانه کمرم هنوز خوب نشده و می‌دانم که نباید با این وضعیت وارد زمین تنیس بشوم.

سرنا ویلیامز

وی افزود:

می‌خواهم تمام تشکر خودم را از مسئول برگزاری مسابقات سینسیناتی یعنی آندره سیلوا و WTA داشته باشم به خاطر اینکه به من تمام فرصت های لازم برای بازی کردن را دادند. همچنین می‌خواهم از هواداران شگفت انگیزی که برای حمایت از من در سینسیناتی حضور دارند تشکر کنم، این برای من بسیار ارزشمند است. قول می دهم تمام تلاشم را بکنم تا سال بعد به اینجا برگردم.

انتظار می‌رود که ویلیامز در مسابقات یو اس اوپن که در شهر نیویورک برگزار خواهد شد حضور داشته باشد. یو اس اوپن از چهارم شهریور ماه آغاز می‌شود. سرنا ویلیامز در این رقابت ها شش بار به قهرمانی رسیده و در سال ۲۰۱۸ نیز دوم شد. سرنا ویلیامز که در بیست و ششم سپتامبر سال ۱۹۸۱ به دنیا آمد و شماره یک سابق جهان محسوب می‌شود. سرنا در حال حاضر در رده هشتم رنکینگ تنیس زنان قرار دارد. سرنا از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۷ برای هشت بار توانسته رده اول رنکینگ را در اختیار بگیرد. سرنا در ششمین دفعه ای که نفر اول زنان شد توانست این عنوان را برای ۱۸۶ هفته متوالی حفظ کند. اسطوره تنیس زنان دنیا در مجموع موفق شده رده نخست رنکینگ را برای ۳۱۹ هفته در اختیار داشته باشد و از این حیث او پشت سر اشتفی گراف و مارتینا ناوراتیلووا قرار می‌گیرد. ویلیامز تاکنون حدود ۹۰ میلیون دلار از حضور و پیروزی در تورنمنت های مختلف تنیس به دست آورده که از این حیث در میان زنان تنیس باز، رکورددار است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار